کد خبر: 278206
۰
۰
نسخه چاپی

اترک برای نیم فصل دوم تقویت می‌شود / شاید صعود کنیم

حسن سروری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی تیم اترک برای آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته دوم کشور اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با افزودن ۵ یا ۶ بازیکن به تیم اترک و با توجه به بضاعت مالی باشگاه، تیم اترک را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال اترک بجنورد به بازی‌های این تیم برای نیم فصل دوم نیز اشاره کرد و کفت: نخستین رقابت تیم اترک در سال ۱۴۰۰ روز ۲۳ فروردین ماه در قزوین خواهد بود.

وی افزود: نخستین تلاش تیم اترک باقی ماندن در جایگاه فعلی است و سپس در تلاشیم تا با اتحاد تمام جامعه فوتبالی استان نیم نگاهی به صعود نیز داشته باشیم.

سروری خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج نیم فصل نخست توقعات از تیم اترک بالا رفته و همگان انتظار دارند تا پیروزی‌های متوالی از تیم اترک را شاهد باشند اما این فشار مضاعف باعث سخت ترشدن کار بر روی بازیکنان به خصوص جوان اترک می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال اترک بجنورد تصریح کرد: بسیاری از تیم‌ها تماس‌های متعددی با بازیکنان تیم اترک گرفته‌اند تا آنها را جذب تیم خودشان کنند اما تاکنون همه بازیکنان متعهدانه و هم قسم برای کسب بهترین نتیجه پای باشگاه اترک باقی مانده‌اند.

وی در انتها گفت: در صورت کسب نتایج مناسب و صعود احتمالی همه شریک این اتفاق بزرگ خواهند بود و حامیان تیم اترک در حقیقت مردم استان هستند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید