کد خبر: 278251
۰
۰
نسخه چاپی

امنیت اخلاقی و اجتماعی و سیاسی کشور مدیون سربازان گمنام است

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر به در پیش بودن نیمه شعبان سالروز میلاد پرنور امام زمان (عج) اشاره کرد و افزود: واقعاً بهترین لحظه عمر انسان وقتی است که احساس می‌کند امامش از او راضی است و او محبوب دل امام خود شده و جایی در دل امام خودش باز کرده است.

امام جمعه ابهر به انتخاب روز سربازان گمنام امام زمان (عج) برای بزرگداشت نیروهای خدوم اطلاعات اشاره و تصریح کرد: امروز ما در کشور ایران به وجود سربازان گمنامی که بر پایه ایثار، فداکاری و برپایی امنیت تلاش کرده و زحمات گرانبهایی متحمل می‌شوند، افتخار می‌کنیم چرا که این سازمان بنا به دلایل مختلف نتوانست از تجارب سازمان اطلاعاتی دنیا استفاده کند اما در کوتاهترین زمان ممکن توانست به یک بلوغ اجرایی، تحلیلی و فنی معقول و مناسب دست یابد.

رحیمی تاکید کرد: حقاً و انصافاً ما بخش مهمی از امنیت اخلاقی و اجتماعی و سیاسی را مدیون این سربازان گمنام و خوش نام امام زمان (عج) هستیم.

وی به بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در اولین روز سال جدید اشاره کرد و گفت: بیانات راهگشای رهبر انقلاب اسلامی در اول فروردین سال ۱۴۰۰ حاوی فرازها و نکات نغز و تعابیر ژرفی است که با تامل در آن نکات بیشتری نیز به دست خواهد آمد.

امام جمعه ابهر به در پیش بودن یوم‌الله ۱۲ فروردین اشاره کرد و افزود: ۱۲ فروردین روز بزرگ، اما مظلوم و قدرناشناخته در میان مناسبت‌های انقلاب اسلامی است که شاید قرار گرفتن این روز در تعطیلات نوروز علت اصلی آن باشد و البته دلیل دیگر آن هم عدم فهم عمیق از اهمیت استقرار نظام جمهوری اسلامی است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5176145/امنیت-اخلاقی-و-اجتماعی-و-سیاسی-کشور-مدیون-سربازان-گمنام-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید