کد خبر: 278255
۰
۰
نسخه چاپی

دولتی‌ها و مردم در حوزه اقتصادی برجام را فراموش کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت السلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با بیان اینکه شعار سال ٩٨ به نام رونق تولید و سال ۹۹ نیز به نام جهش تولید بود و تلاش‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفت اظها ر داشت: امسال یعنی سال ۱۴۰۰ به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زادیی ها» نام گرفته است که با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب طی چند سال گذشته بر مسائل اقتصادی و رونق فضای کسب و کار نشان از اهمیت آن دارد که باید مردم، تولید کنندگان و مجریان در این زمینه همراه شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه دولتی‌ها و مردم در حوزه اقتصادی برجام را فراموش کند گفت: در این خصوص باید فقط به توان و قدرت داخلی تمرکز کنیم.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان داشت: کسی باید رئیس جمهوری شود که جوان گرا، ارزش گرا و انقلابی گرا باشد و در این راستا حضور حداکثری و انتخاب درست می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

وی عنوا ن داشت: مردم باید بدانند که جایگاه رئیس جمهوری در ریل گذاری اقتصادی کشور، انتخاب مدیران، حل مشکلات کشور و به ویژه معیشت بسیار مهم و حیاتی است از همین جهت علاوه بر حضور پرشور باید انتخاب فرد اصلح را نیز مد نظر قرار دهند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید