مسوولان و مردم نامگذاری شعار سال را عملیاتی کنند

مسوولان و مردم  نامگذاری شعار سال  را عملیاتی کنند

 

اقتصاد آینده آذربایجان غربی ) : امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تشکیل و فعال سازی کمیته های جهادی برای بومی سازی شعار امسال و تحقق مطالبات رهبری لازم است و باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خویش، مطالب مهمی را ارائه کردند که لازم است مسوولان به این مباحث دقت کرده و این مطالبات را عملی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها توسط رهبری، گفت: مسوولان و مردم تکلیفشان با نامگذاری سال مشخص شده و باید دست به دست هم دهند و این مساله را عملیاتی کنند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه رییس جمهوری طبق قانون اساسی پس از رهبری عالی ترین مقام رسمی است و مسوولیت قوه مجریه را جز در مواردیکه برعهده رهبریست برعهده دارد، گفت: این موضوع کوچکی نیست و همه باید برای انتخاب یک فرد شایسته این منصب به میدان بیایند.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی در ناامیدی مردم دارد افزود: هر کاری که دشمن ما را از آن نهی می کند باید در آن مسیر حرکت کنیم و به هر کاری که به آن تشویق کرد باید از آن دور شویم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: دشمنان هم اکنون تبلیغات سوء و ناامیدکننده ای را در این زمینه آغاز کرده اند که این نشان از اهمیت این موضوع است.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید سازی در جامعه هستند، افزود: در شرایط کنونی همه باید با اتحاد و همبستگی جلوی این توطئه دشمنان را بگیریم.

 

وی با اشاره به بحث فضای مجازی و اینکه این بخش توسط برخی متولیان رها شده است، گفت: این فضا باید مدیریت شود زیرا این آشفتگی به زیان همه است.

 

وی با تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی نیز گفت: مردم قریب به اتفاق به نظام رای آری دادند و نشان دادند که با آرای خود مردم سالاری نهادینه می شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید