کد خبر: 278310
۰
۰
نسخه چاپی

خرید کالای ایرانی راه کمک مردم به تحقق شعار سال و رونق تولید است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سمنان در سال ۱۴۰۰ به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) سمنان، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت عید نوروز، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک بار دیگر در شعار سال به مقوله تولید اشاره کردند و این نشان می‌دهد که چقدر استقلال اقتصادی کشورمان در مناسبات امروز تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و حمایت از تولید تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعار سال ۱۴۰۰ است که باید مد نظر قرار گیرد، بیان داشت: مسئولان باید از تولید مانع زدایی کنند زیرا تولید است که به توان اقتصادی کشور کمک کرده و استقلال اقتصادی ما را به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه تکلیف مسئولان شامل دولت، مجلس و قوه قضائیه در زمینه شعار سال روشن است اما نباید فراموش کرد که مردم نیز در تحقق شعار سال مسئولیت دارند، بیان کرد: خرید کالای ایرانی راه کمک مردم به تحقق شعار سال و رونق تولید است.

مهدوی نژاد خواستار عزم همگانی برای تحقق شعار سال شد و گفت: کمک به تولید کالای ملی یک اصل مهم و اساسی در کشورمان است از سوی دیگر باید در نظر داشت که اگر ما می‌خواهیم به تولیدمان رونق ببخشیم می‌بایست ابتدا رفع سوء‌مدیریت‌ها را در دستور کارمان قرار دهیم.

وی در دیگر بخش سخنان خود به انتخابات پیش رو در سال ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و گفت: ریاست جمهوری پستی بسیار حساس است و مردم باید در انتخاب خود دقت نظر داشته باشند زیرا انتخاب مردم در این برهه حساس از تاریخ ایران اسلامی، دارای اهمیتی بسزا است.

امام جمعه موقت سمنان خواستار توجه بیشتر مردم به انتخاب فرد اصلح شد و افزود: رئیس جمهور فردی اجرایی و بسیار پر از مسئولیت است لذا باید فردی را در این منصب انتخاب کرد که دارای شرایط مناسب باشد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه آحاد جامعه با مشارکت حداکثری خود، در تعیین سرنوشت آینده کشور سهیم هستند، تاکید داشت: مدیریت اجرایی کشور باید به دست فردی کاردان سپرده شود که بتواند امور را به خوبی مدیریت کند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید