کد خبر: 278312
۰
۰
نسخه چاپی

افزایش ۵۰ درصدی موارد بستری کرونا در اندیمشک

یحیی میثم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شرایط پرخطر همه‌گیری کرونا در اندیمشک برای قطع زنجیره این بیماری الزامی است.

وی یادآور شد: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دستان، پرهیز از رفتارهای پرخطر در حوزه بیماری کرونا و حضور نداشتن در مراسم عزا و شادی از امور مهم در کنترل شیوع ویروس کرونا ویروس بوده که انجام آنها الزامی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: افزایش موارد بستری بیماران کرونایی به دلیل افزایش ترددها در روزهای پایانی سال، می‌تواند شرایط دشواری را برای کادر درمان و شهروندان فراهم کند.

وی، تداوم ترددها، دورهمی‌های خانوادگی را عامل افزایش آمار کرونا در روزهای آتی معرفی و تصریح کرد: شهروندان از دورهمی‌های خانوادگی برای حفظ سلامت خویش و جامعه پرهیز کنند.

میثم، به افزایش تردد شهروندان در پایان سال اشاره کرد و گفت: در چهار روز نخست سال، بیماران بستری کرونایی در اندیمشک ۵۰ درصد افزایش یافته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اظهار کرد: در صورت ادامه روند دید و بازدیدها همچنان شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان اندیمشک خواهیم بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید