کد خبر: 278316
۰
۰
نسخه چاپی

تردد خودروهای غیربومی در بخش ارجمند فیروزکوه ممنوع شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز ابوالقاسم مهری در جمع خبرنگاران با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و وضعیت قرمز در بخش ارجمند گفت: تردد خودروهای غیربومی در بخش ارجمند ممنوع است و تردد افراد و خودروهای بومی تا اطلاع ثانوی با محدودیت و در صورت ضرورت امکان پذیر است.

فرماندار فیروزکوه ضمن تاکید بر برگزاری مستمر جلسات کمیته پدافند زیستی پیشگیری از ویروس کرونا بیان داشت: با توجه به وضعیت کنونی بیماری کرونا در بخش ارجمند ضرورت دارد تمامی دستگاه‌ها و نهادها به صورت جهادی پای کار باشند و با تمام توان در جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اقدام نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه بر پیگیری و بررسی وضعیت افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در بخش ارجمند تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل‌ها و قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات لازم توسط دستگاه‌های ذیربط در بخش صورت گیرد.

مهری تاکید کرد تا اکیپی متشکل از نیروی انتظامی و پلیس راه با همکاری بخشداری و شهرداری ارجمند کلیه ترددها را کنترل و از ورود افراد و خودروهای غیربومی به بخش جلوگیری شود و نیز تردد افراد و خودروهای بومی و ساکن در بخش محدود و در صورت ضرورت اقدام لازم صورت گیرد و خودروهای متخلف طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه شوند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید