کد خبر: 278366
۰
۰
نسخه چاپی

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به ۲۱۱ حادثه دیده

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد رضا رضایی صبح شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه امداد ونجات جاده ای بشرویه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ۲۰ روزه امداد و نجات در خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا کنون نیروهای امدای به ۶۱ مورد حادثه امداد رسانی داشته اند.

وی اظهار کرد: مأموریت‌های این مدت ۴۹ مورد حادثه جاده‌ای، هفت مورد حادثه شهری، دو مورد حادثه کوهستان، یک مورد غرق شدگی، یک مورد سیل و آبگرفتگی و یک مورد حضوری را شامل شده است.

مدیرعامل جعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مأموریت ها به ۲۱۱ حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: ۱۶۸ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۹ نفر حوادث شهری، ۱۷ نفر در حوادث کوهستان و هفت نفر در دیگر حوادث خدمات گرفته اند.

رضایی با بیان اینکه در این مدت ۴۵ نفر توسط نیروهای امدادی نجات یافته اند، گفت: همچنین هشت مورد عملیات فنی رها سازی در حوادث ترافیکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰۴ نیروی عملیاتی در قالب ۸۰ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند، افزود: همچنین ۷۹ خودروی امدادی شامل ۴۸ دستگاه آمبولانس و ۳۱ دستگاه خودرو نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: شهرستان های نهبندان و طبس با ۱۳ مورد حادثه بیشترین وقوع حوادث طی این مدت را داشته اند.

رضایی با اشاره به غربالگری مسافران در پایانه مرزی ماهیرود اظهار افزود: تاکنون ۱۴۷ نفر بابت ویروس کرونا غربالگری شدند که خوشبختانه مورد مثبتی از بیماری مشاهده نشده است.

گفتنی است: پیش از این مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همزمان با ایام نوروز از پایگاه های امدادی شهرستان های بیرجند، خوسف، فردوس، سرایان، طبس، درمیان، زیرکوه و سربیشه بازدید داشته است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید