کد خبر: 279734
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

شعبه مینودشت بانک مهر ایران افتتاح شد

پانزدهمین شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان و نخستین شعبه شهرستان مینودشت با حضور عيسي امامي، عضو هيأت مديره بانک افتتاح شد.

شعبه مینودشت بانک مهر ایران افتتاح شد

به گزارش اقتصاد آینده به نقل ازروابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم که با حضور مسئولان محلی شهرستان مينودشت برگزار شد، امامي، عضو هيأت مديره بانک مهر ايران از افزايش روزافزون و پرشتاب عملکرد بانك مهر ايران در نظام پولي و بانكي كشور و كسب جايگاه‌هاي ارزنده‌ در اين عرصه خبر داد.
عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران با تقدیر از تلاش‌هاي صورت گرفته توسط همکاران خود جايگاه تحسين‌برانگيز بانک در عرصه اقتصادي و شبکه پولي و بانكي جامعه را مورد اشاره قرار داد و اظهار كرد: بر خلاف همه محدوديت‌ها و چالش‌هايي كه اين بانك طي ۱۳ سال فعاليت خود به‌ويژه در سال‌هاي اخير از جهت مواجهه با جنگ تمام عيار اقتصادي و شيوع پاندمي كرونا با آن‌ها روبه‌رو بوده، خوشبختانه آمار و ارقام عملكردي آن به روشني گواه برنامه‌ريزي منسجم و هوشمندانه، تلاش بي‌وقفه و خستگي ناپذير و از همه مهم‌تر خط مشي سالم و كاملاً مبتني بر اصول علمي است كه در اين مجموعه دنبال شده است. ضروري است اين روند مثبت، با اتخاذ تدابير مناسب و البته خلق ايده‌هاي نو و خلاقانه از سوي يكايك كاركنان، تداوم و شتابي مضاعف يابد.
امامی روند رو به رشد استقبال از فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور را نقطه روشنی برای آیندگان بيان کرد و افزود تمام تلاش بانک مهر ايران براي بسط فرهنگ فرض‌الحسنه در کشور است و براي كمك و دستگيري از مردم از هيچ اقدام قانوني كوتاهي نخواهيم كرد. به دنبال توسعه شبكه شعب بانك مهر در كشور و به ويژه استان گلستان هستيم تا با ياري خداوند متعال تعداد شعب استان را به ۲۰ شعبه افزايش دهيم.
وی اقدامات صورت گرفته از سوی بانک مهر ایران در حوزه مسئولیت‌هاي اجتماعي همچون طرح عظيم بيمه ۵۰۰هزار خانه روستايي را برگ زرين ديگري از حيات طيبه نخستين بانک تخصصي قرض‌الحسنه کشور عنوان کرده و با اشاره به ابلاغ بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، جايگاه و نقش بانك مهر ايران در حوزه‌هاي اقتصادي اين بيانيه و نقشه راه را بزرگ و حائز اهميت برشمرد.
در این مراسم همچنین سید ابوالفضل حسیني‌نيا، فرماندار مينودشت با قدرداني از ايجاد شعبه بانک قرض‌الحسنه در اين شهرستان، از ظرفيت بسيار مناسب مينودشت براي ترويج فرهنگ قرض‌الحسنه با هدف توانمندسازي اقشار مختلف مردم سخن گفت و اذعان کرد همه مسئولان مينودشت از عملکرد بانک مهر ايران حمايت خواهند كرد.