کد خبر: 279936
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تقدیر استاندار کردستان از عملکرد بانک مهر ایران

استاندار کردستان از تلاش‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ایجاد رضایتمندي براي شهروندان و حمايت از قشر ضعيف جامعه، تقدير کرد.
  1. تقدیر استاندار کردستان از عملکرد بانک مهر ایران

 

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بهمن مرادنیا استاندار کردستان، از حمایت‌هاي بانک مهر ايران در پرداخت تسهيلات و ايجاد اشتغال پايدار براي اقشار مختلف مردم تقدير و تشکر كرد.

در این دیدار، استاندار کردستان ضمن بررسی نقش بانک‌ها در توانمندسازی اقتصادي نيازمندان، تعداد تسهيلات پرداخت شده از سوي بانک مهر ايران، ميزان اثربخشي اين تسهيلات قرض‌الحسنه در ايجاد اشتغال پايدار و همچنين باز شدن گره از مشکلات مردم، از عملكرد مديريت استان كردستان در اين زمينه تقدير شد.

مرادنیا ضمن بررسی عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ابلاغی به آن‌ها بيان داشت: همکاري بانک‌هايي مانند بانك مهر ايران در اين استان بسيار قابل توجه است و اين همراهي موجب شده تا بسياري از اهداف تعيين شده در بخش اشتغال خرد در استان محقق شود.

در ادامه جلسه، حسام‌الدین اسعدی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان فعاليت‌هاي اين بانک به منظور کمك به قشر ضعيف جامعه مانند مددجويان كميته امداد و بهزيستي براي داشتن زندگي بهتر و رسيدن به استقلال مالي را تشريح كرد و گفت: از تمام ظرفيت‌هاي موجود براي حمايت از شهروندان استفاده خواهيم كرد.

وی افزود: طرح‌های کالاکارت و حمایت از کالای ايراني براي ايجاد اشتغال پايدار و حمايت از اشتغال، جزو اهداف اصلي بانک مهر ايران است. توانمندسازي مردم به لحاظ اقتصادي چيزي جز ايجاد رفاه و حمايت از اشتغال نيست و اميدواريم در آينده نزديك در جهت حمايت بيشتر از مردم گام برداريم.