کد خبر: 282170
۰
۰
نسخه چاپی

شکست پرسپولیس برابر الریان در نیمه اول/ موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد

به گزارش اقتصادآینده نیوز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ امشب مقابل الریان قطر در هفته دوم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا به میدان رفت که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر الریان همراه بود. نایف (۱۹) برای الریان قطر گلزنی کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی که نخستین بازی خود در رقابت‌های مرحله گروهی را با پیروزی یک بر صفر مقابل الوحده امارات پشت سر گذاشته بودند برای رسیدن به گل در بازی با الریان قطر بازی مالکانه و سرعتی را در دستور کار قرار دادند.

هافبک‌های سرخپوشان ایران بازی مالکانه خود را با پاس‌های سرعتی به مهدی ترابی و امید عالیشاه آغاز کردند تا بتوانند شهریار مغانلو را در محوطه جریمه الریان صاحب موقعیت گل کنند.

این امر سبب شد تا خط دفاعی الریان که شجاع خلیل زاده بازیکن تیم ملی ایران نیز در بین آنها حضور داشت در دفع حملات پرسپولیسی‌ها دچار مشکل شوند.

شاگردان لوران بلان در الریان نیز برای رسیدن به دروازه حامد لک چاره‌ای جز استفاده از ضد حملات خود نداشتند. همین موضوع باعث شد تا وحید امیری که این بار در پست غیر تخصصی‌اش در دفاع چپ بازی می‌کرد خطاهایی را انجام دهد تا نماینده قطر صاحب موقعیت برای سانتر از جناحین شود. اتفاقی که منجر به گل این تیم در دقیقه ۱۹ توسط نایف شد.

غفلت احمد نورالهی و سید جلال حسینی باعث سرزنی نایف بازیکنان الریان شد تا دروازه پرسپولیس برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا باز شود.

بازیکنان پرسپولیس در ادامه بازی کاملاً یکطرفه ای را روی دروازه الریان انجام دادند اما هیچیک از حملات آنها با تعدد بازیکنان خط دفاعی الریان منجر به گلزنی سرخ‌ها نشد تا نیمه اول این بازی با همان یک گل قطری‌ها به پایان برسد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید