کد خبر: 282281
۰
۰
نسخه چاپی
دبیر هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه خبر داد:

هشتمین جشنواره روابط عمومی در روز ارتباطات برگزیدگان خود را معرفی خواهد كرد

هشتمین جشنواره روابط عمومي هاي صنعت بيمه باهدف برقراري پويايي و تبيين مقايسه بين روابط‌ عمومي‌هاي صنعت بيمه كشور برگزار مي شود.

هشتمین جشنواره روابط عمومی در روز ارتباطات برگزیدگان خود را معرفی خواهد كرد

 به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مصطفی زندی از برپایی  اين جشنواره  با اهداف «تقدير و تجليل از فعالان عرصه روابط عمومي هاي صنعت بيمه و معرفي آثار برتر»، «ايجادرقابت، تحول، پويايي و نوآوري در روابط عمومي هاي صنعت بيمه»، «به اشتراك گذاردن تجربيات پديدآورندگان آثار برتر با ساير مجموعه هاي همكار» و «برقراري وحدت رويه در فرهنگ سازي بيمه» خبرداد و گفت: آثار و مستندات تهيه شده در محورهاي مختلف توسط هیات داوران مورد ارزيابي قرار گرفته و از پديد آورندگان آثار برتر در 27 اردیبهشت ماه سال جاري همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات تقدير خواهدشد.  

 دبیر جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، رعایت استانداردهای علمی در محورهای نه گانه  توسط هیات داوران را شرط شرکت در هشتمین جشنواره اعلام کرد و افزود: با توجه به محدویت زمانی، آثاری که پس از زمان اعلام شده به دبیرخانه جشنواره (یازدهم اردیبهشت)ارسال شوند به هیچ عنوان ارزیابی نخواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی از بخش های انتشارات، ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و مراسم، روابط عمومی الکترونیک، مطالعات اجتماعی، ارتباطات درون سازمانی، سلامت و بیمه، خلاقیت و نوآوری و مدیریت و برنامه ریزی به عنوان محورهای اصلی این جشنواره یاد کرد.

شایان ذکر است تاکنون هفت دوره جشنواره روابط عمومی هایبرتر صنعت بیمه  با حضور حداکثری مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار شده است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید