کد خبر: 282535
۰
۰
نسخه چاپی

۳ هزار خودرو عمومی در استان سمنان رایگان دوگانه‌سوز شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، علی‌اکبر عرب‌عامری در این باره اظهار کرد: از مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ خودرو ثبت‌نام‌شده در سامانه‌ اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور، ۳ هزار خودرو به‌صورت رایگان در استان سمنان دوگانه‌سوز شده و بقیه نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مالکان خودروهای عمومی (وانت‌بار و تاکسی) در فاز نخست و خودروهای مسافربر شخصی (اسنپ و تپسی) و همچنین آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها با اجرایی شدن فاز دوم، می‌توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام و دریافت نوبت تبدیل اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود اظهار کرد: هم‌اکنون از پنج کارگاهی که به این موضوع اختصاص داده شده، سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود، همگی فعال و آماده خدمت‌رسانی هستند و اولویت گازسوز کردن با خودروهایی است که زودتر در سامانه موردنظر با ثبت کد ملی و شماره تلفن همراه خود اقدام کرده باشند.

شایان ذکر است مالکان خودروهایی که توسط وزارت کشور به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی معرفی شده‌اند و اغلب نیز پیامک دریافت کرده‌اند، در صورت مجاز بودن می‌توانند ثبت‌نام و  نوبت دریافت کنند.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید