کد خبر: 283110
۰
۰
نسخه چاپی

تدوین سند توسعه مهارت آذربایجان شرقی

تدوین سند توسعه مهارت آذربایجان شرقی

 

اقتصاد آینده - آذربایجان شرقی) :  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تدوین سند توسعه مهارت استان خبر داد و گفت: این سند در جلسات آتی شورای برنامه ریزی استان، بررسی و تصویب می‌شود.

 

علی جهانگیری در جلسه شورای مهارت استان، با تبیین اهمیت برنامه ریزی در تحقق اهداف توسعه‌ای سازمان‌ها، گفت: تمامی برنامه ریزی‌ها، باید عملیاتی بوده و با ارزش‌یابی و نظارت‌های به موقع، بتوان بهتر و موثرتر از گذشته در مسیر تحقق اهداف این بخش تلاش کرد.

 

وی به آخرین وضعیت سند مهارت استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با آغاز تدوین پیش نویس این سند در سال گذشته و استفاده از نظرات تمامی دستگاه‌ها و کارشناسان، بخشی از گزارش‌های جزیره‌ای و عملکردهای موازی، مرتفع شده است.

 

وی از تصویب سند جامع مهارت استان در جلسه امروز این شورا خبر داد و گفت: دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات تکمیلی در خصوص این سند، در طی یک هفته آتی با دبیرخانه این شورا در ارتباط باشند.

 

جهانگیری تصریح کرد: این سند در جلسات آتی شورای برنامه ریزی استان نیز، ارائه و پس از تصویب، به تمامی سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

 

وی از سازمان فنی وحرفه‌ای استان نیز خواست که در راستای تلاش برای عدالت اجتماعی، برش شهرستانی سند توسعه مهارت را نیز به شهرستان‌ها ارسال کرده و بر اجرای هرچه بهتر آن نظارت کنند.

 

وی هم‌چنین اظهار کرد: انتظار داریم تا تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز برنامه‌های عملیاتی خود در زمینه مهارت افزایی هرچه بیشتر در جامعه را تدوین و اطلاع رسانی کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید