کد خبر: 283112
۰
۰
نسخه چاپی

انجام بیش از 13 هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضای تبریز

انجام بیش از 13 هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضای تبریز

 

 اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت : با وجود شیوع کرونا ویروس طی یکسال گذشته بیش از 13 هزار مورد عمل جراحی در گروه های مختلف پزشکی در این مرکز به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار ما ،مسعود فقیه دینوری رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز با اعلام خبر فوق اظهار داشت : این بیمارستان از آغاز بحران بیماری کوید ۱۹ به عنوان مرکز اصلی مراقبت از بیماران کرونائی ارائه خدمات درمانی نموده است با این وجود بیش از 13 هزار مورد عمل جرحی در این مرکز با موفقیت انجام یافته است.

دینوری افزود : بیشترین تعداد عمل جراحی را گروه های جراحی  ارتوپدی و توراکس و پس از آن گروه ارولوژی به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز ادامه داد: علاوه بر انجام اعمال جراحی متعدد در این مرکز در طی یکسال گذشته کلیه خدمات درمانی تشخیصی به صورت مداوم ارائه گردیده و هیچ بیماری به سایر مراکز درمانی ارجاع داده نشده است.

دینوری اضافه کرد: بزرگترین مرکز دیالیز خاورمیانه با  دارا بودن بیش از 122 تخت دیالیز تعطیل نگردیده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به  بیماران دیالیزی ارائه خدمت نموده است.

وی با بیان اینکه خدمات اورژانسی در این مرکز با تفکیک اورژانس کرونائی و غیر کرونائی فعال می باشد ابراز داشت : مرکز امام رضای تبریز بزرگترین مرکز آموزشی درمانی شمال غرب کشور بوده و بزرگترین ساختمان اورژانس شمال غرب کشور را نیز دارا می باشد از این رو درصد قابل توجهی از مراجعات اورژانسی را به خود اختصاص داده است بنابراین با تفکیک اورژانس کرونائی و غیر رکرونائی تلاش کردیم خدمات اورژانسی را متوقف نکنیم.

این گزارش می افزاید مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز هم اکنون با بیش از 200 بیمار کرونائی بستری درصد قابل توجهی از بیماران کرونائی را پذیرش می کند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید