کد خبر: 283202
۰
۰
نسخه چاپی

عملیات ساخت ۱۰۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی اولین واحد طرح اقدام ملی مسکن در یاسوج، گفت: مسکن یکی از اولویت‌های اساسی و از نیازمندی‌های مهم مردم بوده و باید با حساسیت و رعایت همه دستورالعمل‌ها، ساخت و سازها با اصول مهندسی اجرایی شود.

حسین کلانتری با بیان اینکه عملکرد استان در حوزه مسکن در دولت تدبیر و امید حدود ۲ برابر ۳۵ سال گذشته بوده است، افزود: چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دولت ۳۵ هزارمین واحد مسکن روستایی محرومان مقاوم سازی شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان دولت ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن محرومان به بهره برداری می‌رسد.

عملیات ساخت ۱۰۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن  در یاسوج کلنگ زنی شد

کلانتری خاطرنشان کرد: در طرح بازآفرینی شهری در بین ۳ استان برتر کشور هستیم و تاکنون ۳۵ هزار واحد در استان مقاوم سازی شده است که از این تعداد ۱۵ هزار واحد معادل ۵۰ درصد در دولت تدبیر و امید مقاوم سازی شده است.

استاندار در این مراسم بر تسریع در روند عملیات اجرایی واحدهای در حال ساخت تاکید کرد و گفت: در تلاشیم که بر اساس برنامه زمانبندی واحدهای مسکونی در حال ساخت را در موعد مقرر تحویل مردم دهیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در خصوص نوسازی و بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل و زلزله در کهگیلویه و بویراحمد قدم‌های بزرگی برداشته شده است، ابراز کرد: ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرستان دنا باید بازسازی شود.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید