کد خبر: 283206
۰
۰
نسخه چاپی

راه اندازی ۷۲ آشپزخانه مهدوی در استان قزوین

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مهرعلی حق گویان در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان قزوین بیان کرد: لازم است همه با هم همکاری، هم افزایی و همراهی برای خدمت به نیازمندان داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای تأمین معیشت نیازمندان و محرومان و رفع مشکلات آنها گام نخست طرح ایران همدل در سال ۱۴۰۰ آغاز شده است که در همین راستا ۷۲ آشپزخانه فعالیت خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می‌کنیم که ۳۱۳ هزار غذا و سبدکالا در ماه رمضان سال جاری میان نیازمندان و محرومان استان توزیع شود.

وی افزود: امروز رسیدگی به محورمان و نیازمندان با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه یک ضرورت انکارناپذیر است از طرفی مقام معظم رهبری در سخنان مستقیم و سخنان نقل شده از سوی افراد مختلف بر رسیدگی به حال محرومان تأکید دارند.

حق گویان عنوان کرد: پیشنهاد ما این است که با همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت‌های طرفین، سطح خدمت رسانی را ارتقا دهیم. در ادامه مسئول دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان قزوین اظهارکرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی سال گذشته در مقاطع مختلف به نیازمندان و محرومان کمک‌هایی را ارائه کرده است.

سید مهدی میرغفاری خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که با همکاری و هم افزایی می‌توانیم بستر مناسبی را برای یکسان سازی و همسان سازی کمک به نیازمندان را فراهم کنیم تا ارائه بسته معیشتی به نیازمندی چندبار و نیازمند دیگر کمتر نباشد و همه به یک میزان از این کمک‌ها بهره مند شوند.

وی یادآورشد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمادگی دارد تا برای خدمت به محرومان از ظرفیت‌های مختلف خود استفاده کند تا بتوانیم بستر زندگی شایسته ای را برای محرومان فراهم کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید