کد خبر: 283210
۰
۰
نسخه چاپی

فوتی‌های کرونا در استان زنجان افزایش یافته است

به گزارش اقتصادآینده نیوز پرویز قزلباش بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه استان زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت قرمز دارد، گفت: باید بهداشت فردی و اجتماعی در استان نسبت به گذشته بیشتر رعایت شود.

وی بر لزوم ضرورت جلوگیری از حضور در صف‌های طولانی به ویژه در زمان افطار در نانوایی‌ها تاکید کرد و گفت: نان تهیه شده نیز باید به صورت بهداشتی حمل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه ضروری است مردم به هیچ وجه و تحت هیچ عنوانی خارج از زنجیره رسمی واکسن کرونا ترزیق نکنند، گفت: اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص واکسیناسیون زنجان درست نیست.

قزلباش تاکید کرد: بر اساس پروتکل‌های کشوری با کیفیت و سرعت مناسب واکسیناسیون در زنجان انجام خواهد شد و اجباری برای داوطلبان تزریق واکسن وجود ندارد و تزریق واکسن حتی برای کادر درمان هم اجباری نیست.

وی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان نقاهتگاه فعالیت می‌کنند که در دو شهرستان زنجان و ابهر فعالیت بیشتری دارند، ابراز داشت: مردم از خدمات نقاهتگاه‌ها بیشتر استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه روند بیماری کرونا در استان زنجان در بخش سرپایی و بستری همچنان روند صعودی دارد، گفت: در حال حاضر ۸۳۰ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

قزلباش از بستری ۶۳ نفر از بیماران در آی سی یو خبر داد و افزود: فوتی‌های کرونا در استان افزایش یافته است.

وی افزود: تزریق واکسن کوبایی از اوایل هفته آینده در هفت استان کشور آغاز می‌شود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5195468/فوتی-های-کرونا-در-استان-زنجان-افزایش-یافته-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید