هیچ جامعه ای، بدون دستان تلاشگر کارگران، استوار نخواهد بود

هیچ جامعه ای، بدون دستان تلاشگر کارگران، استوار نخواهد بود

 

 اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : فرمانده سپاه امامت تبریر در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر گفت : خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، قوانین ارزشمندی در حمایت از کارگران موجود است که اگر امروز مشکلاتی در بین این اقشار است ناشی از عدم اجرای صحیح قوانین از سوی مجریان است.

 

متن پیام فرمانده سپاه امامت تبریز بشرح زیر است :

بسمه تعالی

کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جوامع هستند. چرخ عظیم جوامع بشری با دستان توانمند کارگران در چرخش است و حیات و پیشرفت یک ملت در گرو تلاشهای همین کارگران است

 ( حضرت امام خمینی ، صحیفه امام جلد 12 )

آری کارگر ، همان قشری که پیامبر عظیم الشأن به دستان پینه بسته اش بوسه می زند تا عظمت والای کسب روزی حلال با اتکاء به توان جسمی و تلاش صادقانه را به امتش گوشزد کنند.

دین مبین اسلام هم ، مقام و مرتبه کسب روزی حلال را هم ردیف با جهاد در راه خدا می داند و کارگران ، سربازان جبهه این جهاد هستند که علاوه بر پاداش دنیوی ، پاداشی اخروی هم نصیبشان خواهد شد.

خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، قوانین ارزشمندی در حمایت از کارگران موجود است که اگر امروز مشکلاتی در بین این اقشار است ناشی از عدم اجرای صحیح قوانین از سوی مجریان است.

بایستی توجه کرد که هیچ جامعه ای، بدون دستان تلاشگر کارگران، استوار نخواهد بود و چه شایسته است که قدردان واقعی این قشر پرتلاش باشیم.

بدینوسیله برخود لازم می دانم از تلاش‌های مخلصانه و مجاهدانه ی همه مدیران و کارگران عرصه تولید که برای تحقق شعار سال کمر همت بسته اند، تقدیر و تشکر نموده، رجاء وافر داریم که با تفکر بسیجی و عمل جهادی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر در عرصه‌های صنعتی و تکنولوژی میهن مان، ایران اسلامی باشیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید