کد خبر: 285280
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس هیئت امنای امامزاده شاه میر حمزه:

هیئت نوجوانان "امیدان حسین" تشکیل شد

رئیس هیئت امنای امامزاده شاه میر حمزه گفت: هیئت نوجوانان "امیدان حسین" در امامزاده شاه میر حمزه با حضور 800 نوجوان راه اندازی شده است.

هیئت نوجوانان "امیدان حسین" تشکیل شد

به گزارش اقتصاد آینده نیوز  ؛ نریمانی، رئیس هیئت امنای امامزاده شاه میر حمزه نیز در این جلسه با بیان اینکه برگزاری 100 برنامه فرهنگی، بازسازی بخش هایی از حرم مطهر، ساخت دو اتاق برای برگزاری جلسات، آغاز عملیات زیرزمین 700 متری امامزاده، بهره برداری از 100 قبر در زیر زمین امامزاده، تعویض فرش‌های امامزاده طی 6 ماه گذشته انجام شده است، اظهار داشت: در مجموع در این بازه زمانی 400 میلیون تومان برای فعالیت‌های عمرانی هزینه شده است.
وی افزود: تشکیل هیئت نوجوانان "امیدان حسین" با حضور 300 نوجوان هفت تا 13 سال به عنوان عضو ثابت  و 500 عضو متغیر از دیگر اقدامات صورت گرفته است که تاکنون دو اردو برای دختران و دو اردو برای پسران برگزار کرده‌ایم و هفت جلسه نیز با این نوجوانان برگزار کردهایم.
رئیس هیئت امنای امامزاده شاه میر حمزه راه اندازی خیریه "مهر کریمانه" را نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این امامزاده اعلام کرد و افزود: این خیریه تاکنون 50 خانواده بی بضاعت را تحت پوشش قرار داده است ضمن اینکه تاکنون هفت وعده پخت غذا داشتهایم که در هر وعده دوهزار و 500 پرس غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.
وی توزیع گوشت و اهدای بن خرید لباس با ارزش 40 میلیون تومان را از دیگر اقدامات صورت گرفته طی 6 ماه اخیر اعلام کرد و گفت: آشپزخانه حرم نیز با اعتبار 250 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است و تاکنون 40 وعده پخت غذا را داشته‌ایم که یکی از این وعدهها را بین همسایگان حرم مطهر با شاخه‌های گل توزیع کردهایم.
نریمانی احیای موقوفات حرم مطهر شاه میر حمزه را از دیگر اقدامات صورت گرفته طی 6 ماه اخیر اعلام کرد و گفت: " مدرسه چمران" از جمله موقوفات احیا شده است که دارای 4 هزار و 500 متر است آزادرسازی شده و در اختیار امامزاده قرار گرفت.
وی افزود: فروشگاه این مدرسه نیز تحت عنوان فروشگاه فرهنگیان که 23 ماه بود اجاره اوقاف را پرداخت نکرده بودند و قرار است این فروشگاه به زودی تخلیه شود.
رئیس هیئت امنای امامزاده شاه میرحمزه با بیان اینکه طرح جامع امامزاده نیز آماده شده است، ابراز داشت: این طرح به زودی اجرایی خواهد شد.
وی پخش زنده مراسم‌های عزاداری و دعاخوانی امامزاده میر حمزه را نیز از دیگر اقدامات 6 ماه اخیر اعلام کرد و گفت: دوهزار و 500 دقیقه فایل صوتی نیز تهیه و در صفحه مجازی این امامزاده منتشر شده است و 10 ساعت از این برنامه‌ها در شبکه ملی پخش شده است.
نریمانی تصریح کرد: تمام سعی خود را برای معرفی امامزاده میرحمزه را به کار گرفتیم و موفق نیز بوده‌ایم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید