کد خبر: 286748
۰
۰
نسخه چاپی

ایجادکانال ارتباطی جدید کارکنان و مشتریان با مدیران ارشد بانک کشاورزی

در اجرای برنامه های  بانک کشاورزی برای مشارکت کارکنان و مشتریان در تصمیم‌سازی ها ،کانال ارتباطی جدیدی در این بانک راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این اقدام با هدف رفع موانع ارتباطی و ایجاد بستر مناسب برای دریافت پیشنهادات کارکنان و مشتریان این بانک در سراسر کشور صورت گرفته است و از این طریق،کارکنان و مشتریان سراسر کشور می توانند با عالی ترین سطوح مدیریتی بانک کشاورزی در ارتباط باشند. بر اساس این گزارش، مشتریان و کارکنان بانک کشاورزی می توانند از طریق پست الکترونیکی به نشانی  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  نظرات و پیشنهادات خود را برای مدیران این بانک ارسال کنند. این گزارش می افزاید، با هدف قدردانی از کارکنان خلاق، نوآور و دارای اندیشه‌های نو، به پیشنهادات برتری که از طریق این پست الکترونیکی ارسال می شوند،ماهانه پاداش هایی تعلق خواهد گرفت.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید