کد خبر: 286809
۰
۰
نسخه چاپی

انتخابات نماد قدرت و امنیت نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های نماز عید سعید فطر این شهر، اظهار داشت: رأی مردم تضمین کننده قدرت و تحکیم بخش اتحاد و انسجام ملی است.

وی از عموم ملّت ایران خواست برای ناامید کردن دشمن و تقویت انقلاب،  مشارکت حداکثری در انتخابات خرداد ماه امسال را در اولویت خود قرار دهند.

امام جمعه بهارستان با تاکید بر اهمیت جایگاه مردم سالاری دینی در حکومت اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر رای مردم با بصیرت و رضای الهی همراه باشد پیش روی انقلاب به سمت و سوی آرمان‌هایش نیز سرعت می گیرد.

رجایی پور تصریح کرد: افرادی که وارد این عرصه می‌شوند باید ضروریات کشور را بشناسند و در کشور همبستگی ایجاد کنند.

به گفته وی برنامه داشتن و بر اساس برنامه دقیق و کارشناسی شده عمل کردن خواسته رهبر معظم انقلاب و مطالبه عمومی از تک‌تک افرادی است که وارد این عرصه می شوند.

امام جمعه شهر بهارستان درباره جنایت های این روزهای اسراییل در منطقه غزه و فلسطین، تاکید کرد: قدس شریف قبله اول مسلمانان و خواستگاه پیامبران الهی است اما امروز به دست شقی‌ترین و پلیدترین ابنا بشر افتاده که ترور و کشتار کودکان کار روزانه آنان است.

رجایی پور تدبیر امام که آخرین جمعه ماه رمضان را برای راهمپیمایی سراسری این روز انتخاب کردند ستود و گفت: بنیاد صهیونیست‌ها همچون خانه عنکبوت می ماند و روز به روز سست‌تر و به زوال خود نزدیک‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگری قدرتمند شده و به مرزهای غاصبان اشغالگر صهیونیست نزدیک شده‌اند.

امام جمعه بهارستان تاکید کرد: خلق حماسه مجازی در این روز بزرگ وظیفه همگانی و مردمی بود که این خواسته امام، شهدا و رهبری نیز به خوبی از سوی ملت و جوانان محقق شد.

رجایی پور اظهار داشت: رهایی قدس شریف و بیت المقدس به عنوان محل عروج رسالت، از چنگال ایدئولوژی نژادپرستانه و شیطانی صهیونیسم به یاری خداوند متعال و همت و اتحاد مسلمانان به زودی تحقق خواهد یافت.

شهر بهارستان در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید