کد خبر: 286840
۰
۰
نسخه چاپی

ترویج فرهنگ مقاومت عامل پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان است

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله مصطفی محامی صبح پنجشنبه در جمع نمازگزاران عید سعید فطر در زاهدان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: امروز ما در حالی مراسم عید سعید فطر را برگزار می‌کنیم که متأسفانه جنایت‌های شرم‌آوری در کشورهای اسلامی به دست مستکبران عالم در حال انجام است.

وی افزود: کودک کشی رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین، انفجار تروریستی در کابل و به شهادت رسیدن جمعی از مردم و دانش آموزان، نسل کشی و کودک کشی دولت عربستان سعودی در یمن این عید را برای مسلمانان به عزا تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امت اسلامی به خاطر این جنایت‌ها عزادار است، تصریح کرد: این روزها خواهران و برادران مسلمان ما در غزه زیر بمباران سهمگین صهیونیست‌های غاصب کشته می‌شوند از همین رو امسال این عید بزرگ مسلمانان همراه با عزاست.

وی گفت: از همین رو ملت‌های مسلمان در سراسر دنیا باید هوشیار باشند و دشمنان خودمان را بشناسند و مشکلاتی که با آن مواجه هستید را ریشه یابی کنند تا بتوانیم با همراهی و همدلی این مشکلات را برطرف کنیم.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه همه مسلمانان باید به یاری مظلومان فلسطین بشتابند، ادامه داد: قطعاً ظلم ظالم طولانی نخواهد بود و گروه‌های مقاومت جنایات صهیونیست‌ها را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه پیروان مکتب شهید سلیمانی در سراسر جهان آماده سیلی زدن به مستکبران هستند، افزود: ملت بزرگ ایران و گروه‌های مقاومت روحیه ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت را تجربه کرده‌اند و از این راه به پیروزی‌هایی بزرگی دست پیدا کرده‌اند.

آیت الله محامی با تاکید بر اینکه این روزها موازنه قدرت در فلسطین به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است، ادامه داد: امیدواریم فرهنگ مقاومت در تمام کشورهای اسلامی گسترش پیدا کند و هر روز شاهد پیروزی جبهه مقاومت در نقاط مختلف دنیا باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت آمریکایی‌ها در نقاط مختلف دنیا بیان کرد: هدف آمریکایی‌ها در منطقه، راه اندازی تکفیری‌ها و دشمنان اسلام در نقاط مختلف و کشورهای گوناگون است تا زمینه قتل و کشتار و ترور را فراهم کنند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: آمریکایی‌ها به بهانه تأمین امنیت به افغانستان، عراق، سوریه و دیگر کشورها لشکرکشی کردند در حالی که آن گروه‌های تروریستی و افراطی دست پرورده خودشان بودند و نه تنها امنیت را برای مردم این کشورها به ارمغان نیاوردند بلکه به نا امنی و جنگ نیز دامن زدند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: ملت ایران این روزها خود را برای حضور در انتخابات آماده می‌کند اما چند نکته قابل توجه است اول اینکه حضور پرشور و با شکوه مردم در انتخابات نشانه قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مسئولان باید زمینه حضور باشکوه مردم را در یک انتخابات آزاد و سالم فراهم کنند، افزود: هر زمانی ملت بزرگ ایران ایستادگی کرده دشمن عقب نشینی کرده است از همین رو وظیفه داریم همه پای صندوق‌های رأی بیاییم چرا که این حضور پرشور امنیت و اقتدار کشور را می‌افزاید.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید