کد خبر: 286845
۰
۰
نسخه چاپی

شافعی سرمربی گل ریحان البرز شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، محمود شافعی پیشکسوت سابق باشگاه پرسپولیس، شاهین بوشهر، گسترش تبریز، شهرداری فومن و پیکان به عنوان سرمربی جدید گل ریحان البرز معرفی شد.

عزت نوروزی مربی سابق سابق تراکتور و رایکا بابل به عنوان دستیار اول و بهادر عبدی کاپیتان سابق پرسپولیس و مربی سابق رایکا بابل نیز به عنوان دستیار، شافعی را در تیم گل ریحان همراهی خواهند کرد.

تیم فوتبال گل ریحان البرز از امروز قرار است تمرینات خود را با کادر فنی جدید در زمین شماره ۲ انقلاب پیگیری کند.

در همین ارتباط محمود شافعی سرمربی البرزی‌ها در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه گل ریحان شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد و ادامه فصل برای نماینده البرز از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد و تیم را از نظر تاکتیکی و روحی آماده ادامه فصل کنیم با توجه به شرایط جدول هنوز دیر نشده است و می‌توان امتیازات از دست رفته را جبران کنیم

شافعی به بازی آینده اشاره کرد و گفت: همه بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و دیگر جایی برای اشتباه نیست، بادران از تیم‌های خوب لیگ یک است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا پیروز میدان باشیم.

سرمربی گل ریحان در پایان گفت: این روزها نیاز به حمایت مسؤولان استان البرز داریم خوشبختانه اهالی فوتبال و ورزش در روزهای اخیر پای کار آمدن که با همفکری و اتحاد یک اتفاق خوب رقم بخورد باید از گل ریحان حمایت شود تا بازیکنان و کادر فنی با آرامش به فکر بازی‌های آینده باشند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید