کد خبر: 288164
۰
۰
نسخه چاپی
برای پنجمین سال متوالی؛

درخشش بیمه "ما" در جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه

روابط عمومی بیمه "ما" برای پنجمین سال متوالی به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه شناخته شد.

درخشش بیمه "ما" در جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی، بیمه "ما" در هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه با حضور دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی، رحیم مصدق معاون طرح و توسعه، مفید امینی معاون نظارت، جلیل قاسمی مدیرکل حوزه ریاست، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی و دکتر زارعیان به عنوان نماینده هیات داوران برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر در امور تبلیغات، نمایشگاهی و سمعی بصری این جشنواره شد.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره که با حضور و مشارکت روابط عمومی های صنعت بیمه برگزار شد، روابط عمومی شرکت سهامی بیمه "ما" در بخش تبلیغات عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه را به دست آورد.

حضور در برنامه تلویزیونی عصرجدید؛ پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی صدا و سیمای ج.ا.ا و حمایت از استعدادهای ایرانی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، ایجاد فضای متقابل و متعامل در برنامه تلویزیونی خندوانه و در راستای ترویج فرهنگ بیمه و ارائه خدمات مشترک با بانک ملت در قالب تعاملات بانکی و بیمه ای از جمله دلایل انتخاب  بیمه "ما" توسط هیات داوران منتخب بیمه مرکزی ج.ا.ا در جشنواره مذکور بود.

همچنین در این جشنواره روابط عمومی بیمه "ما" در دو بخش ارتباطات درون سازمانی و خلاقیت و نوآوری، عنوان دوم روابط عمومی برتر کشور را بدست آورد.

بر اساس این گزارش، طی مراسمی در 28 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات از پدید آورندگان آثار برتر تقدیر شد.  مصطفی زندی مدیرکل بیمه مرکزی ج.ا.ا  هدف از برپایی  این جشنواره  را  «تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی های صنعت بیمه و معرفی آثار برتر»، «ایجادرقابت، تحول، پویایی و نوآوری در روابط عمومی های صنعت بیمه»، «به اشتراک گذاردن تجربیات پدیدآورندگان آثار برتر با سایر مجموعه های همکار» و «برقراری وحدت رویه در فرهنگ سازی بیمه» عنوان کرد و گفت: آثار و مستندات تهیه شده در محورهای مختلف توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید