کد خبر: 289361
۰
۰
نسخه چاپی

۴۲ صندوق أخذ رأی برای شهرستان سرایان پیش بینی شده است

ابراهیم رسولی‌مقدم اظهارکرد: در مجموعه شهرستان سرایان ما سه حوزه شهری سرایان، سه قلعه و آیسک را داریم که با توجه به شیوع کرونا تلاش ما بر این است در این سه نقطه رأی‌گیری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شود.

فرماندار سرایان بیان‌کرد: ما باید شرایط انتخابات را به گونه‌ای پیش ببریم که سلامت مردم نیز تأمین شود و یکی از این راه‌ها افزایش صندوق‌های آراء است.

رسولی مقدم ادامه‌داد: تصمیم گرفته‌ایم که در شهرستان سرایان شعبی که بالای هزار رأی داشته‌اند به دو شعبه افزایش پیدا کنند که با کمترین تجمع و معطلی مردم آراء آنان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اخذ شود.

وی گفت: با این شرایط در شهر سرایان ۱۱ شعبه، بخش آیسک ۱۷ شعبه و بخش سه قلعه نیز ۱۴ شعبه خواهد داشت.

فرماندار سرایان در زمینه انتخابات شوراهای شهر و روستا در سرایان نیز اظهارکرد: خوشبختانه در همه روستاهای ۲۲ دوگانه منطقه تعداد کاندیداهای شوراهای روستا به حدنصاب رسیدند و پنج نفر به بالا داوطلب وجود داشته است.

رسولی مقدم ادامه‌داد: این تعداد نامزد برای هر روستا می‌تواند یک رقابت بسیار خوب را رقم بزند که بسیار ارزشمند است.

وی یادآور شد: در زمینه تعداد کاندیداهای شورای شهر و روستا در شهرستان سرایان فعلاً نمی‌توانم آماری را ارائه کنم چون اعتراضات در حال رسیدگی است و بعد از این مرحله تعداد کاندیداها را از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع خواهیم داد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید