کد خبر: 290248
۰
۰
نسخه چاپی

مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت کشور را تضمین می کند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: قبل از انقلاب انتخابات وجود نداشت اما به برکت وجود انقلاب هرساله انتخاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات، بیان داشت: در آموزه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری به اهمیت حضور و مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات اشاره شده و حضور در انتخابات یعنی همه مردم پایبند به نظام هستند.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات امنیت را تضمین و دشمنان را ناامید می‌کند، تبیین کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای ریاست جمهوری است و رئیس جمهور با رأی مردم و مشارکت حداکثری با نفوذ کلام بیشتری ظاهر می‌شود.

خزاعی با تأکید بر اینکه مردم باید با انتخاب خود، یک انتخاب اصلح داشته باشند چراکه انتخاب مطلوب باعث حل مشکلات کشور می‌شود، تصریح کرد: مقوله انتخابات جابجایی نیرو، سیاست و برنامه است که تنها با انتخاب مطلوب و بهتر آینده رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه دولت جوان انقلابی یک آرزوی بسیار بزرگ است، افزود: دولتمردان جوان دارای انگیزه هستند و در اوایل انقلاب مسئولیت‌های بزرگ به جوانان سپرده شده و دوران دفاع مقدس الگو و نمونه موفقیت جوانان را به خوبی تشریح و توصیف می‌کند.

امام جمعه نهبندان عنوان کرد: هر کجا، کار به دست نیروهای جهادی افتاد، پیشرفت حاصل شد و دولت جوان انقلابی وقتی محقق می‌شود که به جوانان اعتماد شود و در بدنه دولت از جوانان استفاده شود.

خزاعی با تأکید بر اینکه باید دولتمردانی انتخاب شوند که نگاهشان به نیروی جهادی و داخل باشد، مطرح کرد: با توجه به انقلابی که مردم انجام داده‌اند، حکومت ما یک نظام مردمی است و مردم به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند لذا رئیس جمهور منتخب باید به مردم ایمان داشته باشد چرا که پشت کردن به مردم و نگاه به دنیا راه حل مشکلات نیست.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید