مسوولان کاشان مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند

انتخابات استراتژیک‌ترین مانور قدرت، بصیرت و عزت

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تاکید بر اینکه مساله انتخابات برای کشور ما یکی از استراتژیک‌ترین موضوع‌های شایان توجه است گفت: انتخابات مانور قدرت، بصیرت، عزت، تدین و دین‌مداری است.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ایجاب حضور همگان را در انتخابات بر پایه ملیت و دینیت ما تاکید کرد و افزود: چرا که ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی و منویات امام امت از نظام استبدادی و مدیریت فردی، خانوداگی و وراثتی به مدیریت مردم سالاری دینی رسیده است.

وی با بیان اینکه مردم سرنوشت را خودشان با تصمیم‌گیری و اراده خود در پای صندوق‌های رای رقم می‌زنند خاطرنشان کرد: ما افزون بر اینکه نیازمند حضور حداکثری برای نشان دادن بصیرت، آگاهی، شناخت، توجه، حساسیت و دلبستگی ملت ایران به سرنوشت خود به دنیا هستیم نیازمند حفظ نظام نیز در جمهوریت با مشارکت حداکثری و اسلامیت آن با توجه به مبانی دینی در انتخاب اصلح در انتخاب کارگزار نظام متناسب با چارچوب دین هستیم.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: انتظار از مردم عزیز، شریف، بزرگوار و ولایی منطقه کاشان متصف (وصف شده) به صفات مومن، هیاتی، حسینی، علوی، فاطمی و موسوم به منطقه دارالمومنین، حضور در پای صندوق‌های رای روز جمعه ۲۸ خرداد است.

انتخابات، عرصه سهیم‌شدن در سرنوشت

فرماندار ویژه کاشان با دعوت از تمامی مردم و به خصوص رای اولی‌ها به حضور در انتخابات گفت: در این ساعت‌های باقی مانده تا روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با شناخت و بررسی کامل برای اینکه شهری بهتر، آبادتر و با مدیریت منتخبان خودمان داشته باشیم با حضور حداکثری به فردی که از نظر بررسی و شناخت شما بهترین گزینه برای ورود به شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند عزم شرکت در انتخابات را جزم کنید.

علی‌اکبر مرتضایی شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی مردم و مسوولان دانست و تصریح کرد: با شرکت در انتخابات آینده و سرنوشت شهر خودمان به میزان رایی که می‌دهیم سهیم می‌شویم تا بتوانیم ایران سربلند و قوی را بسازیم.

لزوم حضور افراد ناراضی از مشکلات اقتصادی در انتخابات

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در صورت شرکت نکردن در انتخابات، مشکلات اقتصادی همچنان پایدار می‌ماند، گفت: افراد ناراضی از این مشکلات در انتخابات شرکت کنند.

سیدجواد ساداتی‌نژاد با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی سبب بروز مشکل و دشواری برای مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی شده است، افزود: شنیده می‌شود برخی‌ها ناراضی هستند و حتی به همین دلیل علاقه‌ای به حضور در انتخابات ندارند.

به گفته وی، علاقه نداشتن به حضور در انتخابات خودش عامل ایجاد مشکلات اقتصادی موجود و پایداری آن در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی است.

وی با تاکید بر اینکه به طور منطقی هموطنان ناراضی از شرایط اقتصادی باید برای شرکت در انتخابات شرکت کنند، اظهار داشت: آنان با حضور خود حرفشان را بزنند و در آینده روشن و سرنوشت خود و فرزندانشان اثرگذار شوند.

رییس کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در صورت دقت در انتخاب، می‌توان مشکلات را با انتخاب خوب رفع کرد.

 وی ادامه داد: ایران به طور حتم کشوری ثروتمند با دارای منابع ارزشمندی است که مدیریت مطلوب، حضور مردم و مردمی کردن اقتصاد را می‌طلبد.

ساداتی‌نژاد اضافه کرد: با سپردن کارها به مردم و مشارکت واقعی آنان ایران شرایط اقتصادی و معیشتی حتمی بهتر می‌شود و جایگاه ایران و ایرانی اعتلا می‌یابد.

وی، امسال و برهه کنونی را روزهای مهم و سرنوشت‌ساز برای مردم ایران عنوان کرد و گفت: انتخابات رییس جمهوری به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادها و اتفاقات هر کشوری در همه دنیا حائز اهمیت است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات ایران نیز به دلیل اینکه مردم در چگونگی اداره آینده کشورشان تصمیم بگیرند بسیار مهم و حیاتی است.

به گفته وی، روز جمعه (فردا) همه با هم به صورت حداکثری برای سرافرازی و سربلندی کشورمان در انتخابات شرکت‌ خواهیم کرد.

انتخابات، روز تجلی اراده ملی

شورای اسلامی شهر کاشان در بیانیه‌ای با دعوت از ملت بزرگوار، صبور و استوار ایران اسلامی بویژه مردم عزیز دارالمومنین کاشان با بیان اینکه ملت شریف ایران در آستانه یک آزمون مهم و سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته است آزمون مشارکت و مسوولیت‌پذیری مردم در انتخابات مهم ۲۸ خرداد را «روز تجلی اراده ملی» و انتخاب سکاندار ارشد اجرایی کشور و اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرده است.

شورای اسلامی شهر کاشان مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو را فارغ از سلایق، جناح‌ها، طرفداری‌ها و رقابت‌های انتخاباتی به خودی خود دارای دستاورد عظیمی عبارت از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند معرفی کرده است.

اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در آستانه ۲۸ خرداد ماه، از مردم عزیز و متدین دارالمومنین کاشان بزرگ دعوت کردند مانند همیشه با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افرادی شایسته و دلسوز به تکلیف عقلی، ملی و دینی خود عمل کنند و در افزودن برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار کشور سهیم شوند.

شرکت در انتخابات، بیعت با شهید سلیمانی در گام دوم انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در خصوص حضور در انتخابات با بیان اینکه در آغازین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی، مردم بصیر، زمان شناس و صبور ایران اسلامی بویژه شهرستان دارالمومنین کاشان با تکیه بر تمدن اصیل چند هزارساله علم و فرهنگ و فقاهت، قدم در راه پدران صالح خویش گذارده‌اند گفت: فارغ از هر رنگ و بوی سیاسی، پرشور و پر نشاط، با تاسی به کلام و مرام ذریه دلیر انقلاب اسلامی سردار همیشه جاوید، حاج قاسم سلیمانی عزیز، و حضور بی بدیل خویش در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، حماسه‌ای ماندگار را به محضر امام عصر (عج) و رهبری فرزانه انقلاب و تاریخ عزتمندانه شهر خویش پیشکش خواهند کرد.

سرهنگ کریم اکبری با عرض ارادت به خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران و مردم فهیم بویژه بدنه عظیم جوانان بسیجی، توصیه به حق و صبر کرد و افزود: در کنار تحمل سختی‌ها و مرارت‌های اقتصادی و مدیریتی، با نقش‌آفرینی موثر در تحقق حضور حداکثری، مقدمات ساختن ایرانی قوی، آباد و سرفراز را محقق کنید و آخرین ضربات را به جسد نیمه جان استکبار جهانی بزنید و زمینه‌‎ساز رسیدن به موعد زیبای ظهور شوید.

حضور مردم، دستاورد عظیم انتخابات

معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی کاشان نیز در بیانیه‌ای آورده است: جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، هسته‌ای، سیاسی، اجتماعی، عمرانی، امنیت، سلامت و غیره به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمیده و از برکت آن، این انقلاب در بالاترین مراتب همچون نگینی در جهان هستی می‌درخشد.

مجتبی آراسته افزود: امروز کشور عزیزمان ایران در سایه رهبری بخردانه و مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (دامت حفاظاته) با حضور درخشان مردانه در میدان باردیگر با مشارکت و حضور مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فارغ از سلایق، جناح‌ها، طرفداری‌ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به دست خواهد آورد.

وی ادامه داد: مدیریت و کارکنان خدوم اداره راه و شهرسازی شهرستان ویژه کاشان هم دوش تا دوش مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه منطقه با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده‌شان را به نمایش گذارند تا حلاوت جشن پیروزی شکوه جمهوریت ۱۴۰۰ درسایه عنایات ولی عصر (عج) برمذاق همه مسلمین و دلسوزان نظام گوارای وجود گردد.

انتخابات، تقویت اعتماد به نفس ملی

اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان نیز در بیانیه‌ای انتخابات را نماد تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن، امید به آینده،افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز عنوان کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌شود و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی و اجتماعی به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

"اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان ملت غیرتمند و آگاه ایران را با بیان اینکه آتش یأس پراکنی دشمنان و انواع و اقسام تحریم‌های اقتصادی، نظامی و درمانی گرفته تا تحریم انتخابات بر دل و جان طیف گسترده‌ای از فرزندان جوان، خوش فکر و کوشای شما که برای پیشرفت دانش بنیان میهن‌شان هم قسم شده‌اند دیگر اثر نمی‌گذارد مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو را فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی درخواست کرده است."

در پایان این بیانیه آمده است: اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و ورزشکاران شهرستان کاشان دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده‌شان را به نمایش گذارند تا به نصرت الهی همگام با آحاد ملت با افتخار در جشن شکوهمند جمهوریت ۱۴۰۰ شرکت کنیم.

فرماندار ویژه و رییس شورای انتخابات کاشان گفته است: انتخابات ۲۸ خرداد ماه رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸۱ شعبه اخذ رای این شهرستان برگزار می‌شود.

علی اکبر مرتضایی با بیان اینکه در این شعبه‌ها ۲۶۳ صندوق ثابت مستقر است، افزود: ۱۸ صندوق سیار نیز در سرتاسر شهرستان کاشان برای انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع صندوق‌های انتخابات، ۱۹۴ صندوق ثابت و پنج صندوق سیار در مرکز شهرستان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: از مجموع صندوق‌های پیش‌بینی شده برای انتخابات ۲۸ خرداد برای چهار بخش مرکزی، نیاسر، قمصر و برزک به ترتیب ۲۰، ۲۲، ۱۳و ۱۴ صندوق ثابت در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، برای چهار بخش یادشده و از مجموع صندوق‌های در نظر گرفته شده ۱۳ صندوق سیار است که برای بخش های مرکزی، نیاسر، قمصر و برزک به ترتیب سه، ۲، ۶ و ۲ صندوق سیار پیش‌بینی شده است.

رییس شورای انتخابات کاشان با بیان اینکه صلاحیت ۱۴۰ نفر از داوطلبان شورای شهر کاشان تایید شد و ۱۴ داوطلب نامزدی احراز صلاحیت نشدند، گفته بود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در مورد شعبه‌های اخذ رای که بالای یک‌هزار نفر رای دهنده دارند تمهیدی اندیشیده شده که تجمع در شعبه وجود نداشته باشد.

مرتضایی با بیان اینکه ۵۳۰ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان کاشان شدند، افزود: تمامی شوراهای اسلامی شهر و روستا به حد نصاب برای کاندیدا رسید.

مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه و رییس هیات بازرسی انتخابات کاشان نیز گفته است: ۲۸۸ بازرس ثابت، ۱۸ سربازرس و سه بازرس ویژه به همراه اعضای این هیات تمامی مراحل انتخابات از جمله نظارت بر تبلیغات، اخذ رای، شمارش و نتایج آن را با حساسیت و دقت پیگیری می‌کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید