کد خبر: 292784
۰
۰
نسخه چاپی

فراهان و آشتیان رکورددار میزان مشارکت در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر جمعه در نشست خبری در اراک اظهار کرد: ضمن قدردانی از حضور مردم و دست اندرکاران انتخابات، امیدواریم تا ساعات پایانی انتخابات حضور گسترده‌تر مردم را شاهد باشیم تا آمار درخشان دیگری از حضور مردم استان به ثبت برسد.

وی ادامه داد: تاکنون در هیچیک از شعب اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه نشده‌ایم و گزارش مستندی از تخلف انتخاباتی نیز نداشته‌ایم. تنها یک گزارش، فاقد مستندات وجود داشت که که در آن عنوان شده در یک روستا در یکی از شهرستان‌ها رأی خرید و فروش شده است.

استاندار مرکزی افزود: موضوع خرید و فروش رأی در این روستا در حد یک خبر است و تا زمانی که مستندات نباشد نمی‌توان پرونده تشکیل داد بر همین اساس تاکنون تخلف اثبات شده که منجر به تشکیل پرونده شود در انتخابات استان مرکزی وجود نداشته است.

میزان مشارکت در استان مرکزی همچون دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری است

آقازاده در مورد میزان مشارکت مردم استان مرکزی در انتخابات گفت: در فراهان و آشتیان حضور و مشارکت، بیشتر از میانگین استان و کشور است و این امر دست اندرکاران انتخابات را امیدوار می‌کند. تا این لحظه میزان مشارکت به مانند دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری پیش رفته است.

وی تصریح کرد: عموماً از ساعت ۱۸ مشارکت بیشتر می‌شود، امیدواریم در ساعات باقی مانده شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

استاندار مرکزی در خصوص میزان مشارکت گفت: بیش از ۲۳ هزار رأی اولی در استان وجود دارد و تاکنون بیشترین مشارکت مربوط به گروه سنی ۳۵ تا ۴۵ سال و در رده دوم گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال است.

می‌توان واکسیناسیون خبرنگاران استان مرکزی را آغاز کرد

آقازاده با اشاره به رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی بیان کرد کرد: بیش از ۳۰ هزار دز واکسن برای دست اندرکاران انتخابات استان آماده شده است که به دلیل فرصت اندک مقرر شد که از فردای روز انتخابات (شنبه یا یکشنبه هفته آینده) واکسن دست اندرکاران انتخابات تزریق شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه سهمیه واکسن خارجی وارد کشور شده است و یک میلیون دز واکسن کووبرکت در کشور تولید شده است و بر همین اساس در اولین فرصت می‌توان واکسیناسیون خبرنگاران استان را نیز آغاز کرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید