کد خبر: 292789
۰
۰
نسخه چاپی

مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات از ۴۰ درصد عبور کرد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حبیب الله خجسته پور عصر آدینه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان، به صورت تمام مکانیزه در حال برگزاری است، بیان داشت: مشارکت تا کنون از ۴۰ درصد عبور کرده است.

وی افزود: انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان به صورت تمام مکانیزه در حال برگزاری است و هر ۲۵ فرآیند انتخابات در خصوص شورای اسلامی شهر سمنان، به صورت تمام مکانیزه اجرا می‌شود.

معاون استاندار سمنان تاکید کرد: با توجه به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان به صورت الکترونیکی و تمام مکانیزه برگزار می‌شود، شهروندان سمنانی توجه داشته باشند، برای سهولت در امر رأی‌گیری، کد داوطلبان مَد نظر را از قبل یادداشت کرده و به همراه داشته باشند.

وی گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در همه شعب ما در سراسر استان، ۲۴ فرایند از ۲۵ فرایند به صورت تمام‌مکانیزه و تنها در شهر سمنان و در بحث انتخابات شورای اسلامی شهر، تمام این ۲۵ فرایند به صورت تمام مکانیزه و الکترونیکی اجرا می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان تصریح کرد: در روش تمام مکانیزه در انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان، مردم به جای روش سنتی اخذ رأی، در کنار صندوق‌های الکترونیکی اخذ رأی قرار گرفته و کد داوطلبان مَد نظر خود را از یک نفر تا هفت نفر وارد می‌کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید