کد خبر: 292792
۰
۰
نسخه چاپی

مورد خاصی از تخلفات انتخاباتی در خراسان جنوبی گزارش نشده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز مسعود ملکی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در راستای ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ۶۹ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیئت بازرسی انتخابات در استان راه اندازی شده است.

وی به فعالیت های صورت گرفته توسط هیئت بازرسی انتخابات اشاره کرد و گفت: یک روز مانده به شروع انتخابات؛ سربازرسین هیئت بازرسی انتخابات به همراه نماینده های فرمانداران به شعب اخذ رأی مراجعه و وضعیت شعب را به لحاظ قوانین و ضوابط ابلاغی در خصوص آماده سازی شعب، فاصله گذاری اجتماعی و … مورد بررسی قرار داده اند.

به گفته وی؛ گزارش این نظارت ها به هیئت بازرسی ارائه شده که بر همین اساس تا این لحظه، مورد خاصی گزارش نشده است.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات از فعالیت های هیئت بازرسی در روز انتخابات گفت و تصریح نمود: به ازای هر شعبه یک نفر و در مجموع هزار و ۲۴ نفر بازرس در کنار بقیه عوامل اجرایی در انتخابات امروز حضور دارند.

ملکی افزود: ۶۷ سربازرس در شهرستان های استان به صورت میدانی حوزه ها را مورد پایش قرار می دهند و ۱۲ نفر هم به عنوان بازرس ویژه با ابلاغ هیئت مرکزی انتخابات، به کنترل وضعیت شهرستان ها می پردازند.

به گفته وی؛ خوشبختانه تا این لحظه موضوع خاصی که در فرآیند سلامت انتخابات تأثیرگذار باشد، اتفاق نیفتاده است.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تأکید وزارت کشور، بر برگزاری انتخابات در کمال سلامت تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رأی مردم را حق الناس می دانند و وزارت کشور نیز همچون سنوات گذشته بر برگزاری انتخابات در سلامت کامل تأکید دارد.

ملکی خاطرنشان کرد: بازرسین هیئت بازرسی انتخابات تا آخرین لحظه شمارش آرا در کنار بقیه عوامل اجرایی، موضوعات و قوانین و بخشنامه ها را رصد می کنند.

وی تأکید کرد: همه هدف ان است که انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید