کد خبر: 294374
۰
۰
نسخه چاپی

کارت پرداخت قبوض مشتریان حقوقی

بانک اقتصاد نوین:: کارت پرداخت قبوض مشتریان حقوقی

با توجه به سهولت استفاده از کارت های بانکی در انجام اموری نظیر پرداخت قبض و ضمن توجه به محدودیت های مربوط به صدور کارت بر روی سپرده های مشتریان حقوقی نزد بانک ها، بانک اقتصادنوین به منظور تسهیل امور جاری مشتریان حقوقی خود، نظیر وزارتخانه ها، سازمان ها، ارگان ها، ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی نسبت به ارائه "کارت پرداخت قبوض مشتریان حقوقی" در قالب بن کارت، اقدام نموده است.
کارت پرداخت قبوض مشتریان حقوقی، کارتی است پیش پرداخته که بنابر درخواست اشخاص حقوقی و بنام شرکت، با اعتبار سه ساله صادر شده و پرداخت الکترونیکی و آسان قبوض شناسه دار نظیر خدمات شهری، عوارض، مالیات و ... را در امنیت کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن، فراهم می نماید.

نکات قابل توجه:

  • سقف "پرداخت قبوض" با این کارت، روزانه 1 میلیارد ریال می باشد که در صورت تمایل مشتری، با ارائه درخواست کتبی به شعبه، امکان افزایش مبلغ شارژ در هر مرتبه و افزایش سقف پرداخت قبوض، تا سقف موردنظر مشتری با پذیرش شرایط مربوطه، میسر می باشد.
  • امکان صدور چندین فقره کارت پرداخت قبوض برای هر یک از مشتریان حقوقی، مقدور می باشد.

نحوه دریافت خدمت:

  • صدور کارت پرداخت قبوض مشتریان حقوقی، صرفاً در شعبه ای که شخص حقوقی در آن شعبه دارای حساب بوده (یا نسبت به افتتاح حساب اقدام می نماید)، امکان پذیر می باشد.
  • شارژ کارت پرداخت قبوض مشتریان حقوقی، در تمامی شعب بانک اقتصادنوین امکان پذیر می باشد.
  • شارژ کارت پرداخت قبوض، از طریق مراجعه به هر یک از شعب بانک و صدور چک یا تکمیل فرم واریز و برداشت توسط مشتری، قابل انجام می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مرکز 24 ساعته «سلام مهر » بانک اقتصادنوین از طریق شماره 48031000 - 021 تماس حاصل فرمایید.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید