کد خبر: 294881
۰
۰
نسخه چاپی

افتتاح بیست و هفتمین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای بیجرلو استان آذربایجان شرقی

بانک اقتصاد نوین:: افتتاح بیست و هفتمین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای بیجرلو استان آذربایجان شرقی

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۸۹

چچ

2KfZgdiq2KrYp9itINio2YrYs9iqINmIINmH2YHYqtmF2YrZhiDZhdiv2LHYs9mHINio2KfZhtmDINin2YLYqti12KfYr9mG2YjZitmGINiv2LEg2LHZiNiz2KrYp9mKINio2YrYrNix2YTZiCDYp9iz2KrYp9mGINii2LDYsdio2KfZitis2KfZhiDYtNix2YLZig==

مدرسه سه کلاسه بانک اقتصادنوین در روستای بیجرلو واقع در بخش ترکمانچای شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی افتتاح و تقدیم کودکان و نوجوانان این روستا شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، آیین افتتاح این مدرسه 6 تیرماه 1400، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا و با حضور معلمان و دانش آموزان مدرسه، اهالی روستای بیجرلو و جمعی از مسئولان عالی‌رتبه استانی برگزار شد.
این مدرسه بیست و هفتمین مدرسه بانک اقتصادنوین است که در زمینی به مساحت 500 مترمربع و با اعتباری بالغ‌ بر 5 میلیارد ریال با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور احداث‌شده و با آغاز سال تحصیلی 1400- 1401 میزبان کودکان و نوجوانان روستای بیجرلو خواهد بود.
همچنین تعداد 13 مدرسه دیگر با مشارکت بانک اقتصادنوین در مناطق کمتر برخوردار در اقصی نقاط کشور در دست احداث است که با بهره برداری از این مدارس در ماه¬های پیش¬رو، تعداد مدارس احداث شده توسط این بانک به 40 خواهد رسید.
گفتنی است در مراسم افتتاح این مدرسه، علی شهرود رهور، رئیس منطقه شمال غربی ایران بانک اقتصادنوین به نمایندگی از این بانک حضور داشت.

اخبار مرتبط:

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید