کد خبر: 296323
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تمدید مجوز فعالیت بزرگ ترین لیزینگ کشور از سوی بانک مرکزی ج.ا.

مجوز فعالیت شرکت لیزینگ پارسیان به عنوان بزرگ ترین لیزینگ کشور از لحاظ حجم عملیات از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا تمدید شد.

تمدید مجوز فعالیت بزرگ ترین لیزینگ کشور از سوی بانک مرکزی ج.ا.

به گزارش اقتصاد آینده نیوز ؛ شرکت لیزینگ پارسیان در سال گذشته موفق به دریافت مجوز موقت فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شده بود و امسال نیز توانست با رعایت قوانین و مقررات توسط مدیران و کارکنان پرتلاش و با پشتوانه اعتماد مشتریان مجوز فعالیت یک ساله خود را از بانک مرکزی دریافت کند.
‌شرکت لیزینگ پارسیان از نظر حجم فعالیت در رتبه نخست شرکت های لیزینگ قرار دارد و سهم قابل ملاحظه ای از بازار لیزینگ کشور را به خود اختصاص داده است.
این شرکت هم اکنون در بخش‌های خودروی سواری (تولید داخل و وارداتی)، ماشین آلات سنگین ، کالا ولوازم خانگی، تجهیزات بهره برداری از معادن، تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی و بیمارستانی، صنایع دریایی و همچنین بخش پتروشیمی ، تجهیزات نفتی و... فعالیت دارد و تسهیلاتی را در این زمینه ارایه می دهد.
چشم انداز لیزینگ پارسیان بر ایفای نقش ارتقاء اقتصادی و رفاه اجتماعی است که در حوزه ارتقاء اقتصادی جامعه، مشارکت در اجرای طرح های اقتصادی خصوصی و ملّی از طریق تامین و واگذاری کالاهای سرمایه‌ای مورد نیاز طرح ها به کارآفرینان، فعالان عرصه‌های تولید و ارائه خدمات و مراقبت از آنها است و در حوزه اجتماعی نیز چشم انداز این شرکت، مشارکت در تامین و واگذاری کالاهای سرمایه ای و کالاهای بادوام مورد نیاز اقشار جامعه است که سطح رفاه خانواده‌های ایشان را ارتقاء می دهد.