کد خبر: 296554
۰
۰
نسخه چاپی
به پاس جانفشانی های کادر درمان بیمارستانی کشور:

طرح فرشتگان سلامت بانک آینده با موفقیت اجرا شد/اعطای تسهیلات یکهزار میلیاردی بدون ضامن

اهداف طرح «حمایت از فرشتگان سلامت» بانک آینده که از اسفند 1399، با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با همه‌گیری بیماری کرونا و در قالب اعطای تسهیلات خرد با شرایط آسان و نرخ ویژه برای کادر درمانی کشور اختصاص یافت، محقق شد.

طرح فرشتگان سلامت بانک آینده با موفقیت اجرا شد/اعطای تسهیلات یکهزار میلیاردی بدون ضامن

بانک آینده در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به پراکندگی بیمارستان‌‌ها در سطح کشور و در بازه زمانی سه ماهه امسال و با ساده‌ترین فرایند ممکن، با مراجعه همکاران بانک به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در مجموع مبلغ 10 (ده) هزار میلیارد ریال به 50 (پنجاه) هزار نفر از کادر درمانی بیش از 250 بیمارستان دولتی و خصوصی درگیر بیماری کرونا، این تسهیلات را پرداخت کرد.

این تسهیلات، با شرایط بسیار آسان (بدون اخذ ضامن) و با نرخ پایین‌تر از نرخ  سود مصوب شورای پول و اعتبار برای اعطای تسهیلات، در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مدافعان و زحمت‌کشان خط نخست مبارزه با بیماری کرونا در بیمارستان‌ها پرداخت شد.

گفتنی است، با تلاش جهادی جمعی از همکاران در شعبه آزادی – اسکندری، تعداد 9000 (نه‌هزار) فقره تسهیلات این طرح در بازه زمانی یک‌هفته به کادر درمان بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخت شد که ثبت این تعداد تسهیلات در یک شعبه و طی یک بازه زمانی چند روزه، به‌نوبه خودیک رکورد به‌حساب می‌آید.

بانک آینده در راستای حمایت از کادر درمان سراسر کشور و قدردانی از زحمات مجاهدانه و فداکاری‌های این عزیزان در شرایط ویژه کرونا، نسبت به پرداخت تسهیلات سهل و آسان در قالب این طرح، بدون حضور کادر درمان و ایجاد ازدحام غیر ضروری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هم‌چنین رعایت شان و منزلت این قشر پرتلاش و فداکار، اقدام نمود.

با توجه به سهولت اعطای این تسهیلات و نرخ مطلوب آن برای کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران و سایر خدمت‌گزاران فعال در مراکز درمانی، طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، با استقبال گسترده‌ای از سوی این عزیزان مواجه شد. 

به گزارش اقتصاد آینده نیوز ؛ بانک آینده در راستای ایفای نقش خود در انجام مسئولیت‌های اجتماعی؛ کوشید تا با انجام این اقدام ارزنده، بخش اندکی از قدردانی و پاسداشت خود را از این فرشتگان سلامت، ابراز نماید.
اعطای وام قرض‌الحسنه خوداشتغالی برای مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال‌زایی سازمان بهزیستی کل کشور، پرداخت تسهیلات حمایتی ودیعه مسکن برای کمک هزینه مستاجران و هم‌چنین اعطای تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از کرونا و کمک و همراهی با شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه تسهیلات برای تداوم و رونق هر چه بیش‌تر تولیدات و اشتغال در سطح کشور برای شکوفایی و رشد و توسعه اقتصادی، از دیگر نقش‌آفرینی‌های بانک آینده همراه و هم‌گام با نظام بانکی کشور است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید