رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی:

ساماندهی موسسات داوری آذربایجان‌غربی

ساماندهی موسسات داوری آذربایجان‌غربی

 

 

اقتصاد آینده آذربایجان غربی ) : رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: موسسات داوری در آذربایجان‌غربی با ورود دستگاه قضایی استان ساماندهی می‌شوند.

 

ناصر عتباتی در گفت و گوی خبری  با خبرنگاران افزود: برابر بررسی های انجام شده برخی افراد سودجو بدون داشتن صلاحیت قانونی با ثبت موسسات داوری در سطح شهر فعالیت غیرقانونی داشتند که در مواردی موجب تضییع حقوق شهروندان می‌شد.

 

وی افزود: دادگستری استان با ورود به موضوع ضمن ساماندهی و نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت این واحدها و برخورد با متخلفان، تلاش خواهد کرد موسسه های داوری متخصص و مورد تایید دادگستری با لحاظ مقررات قانونی به مردم خدمت رسانی کند.

 

رییس کل دادگستری استان بیان کرد: پرونده مهمی در مورد سواستفاده از امر داوری با شکایت تعدادی از شهروندان تشکیل و پس از بررسی های دقیق و احراز تخلفات متعدد توسط فرد خاطی و سواستفاده توسط وی، این شخص به سه سال حبس قطعی و جبران خسارت افراد محکوم گردید.

 

عتباتی اضافه کرد: دستگاه قضایی در خصوص تضییع حقوق مردم هیچ تخلفی را برنمی تابد و با کسانی که به هر عنوان قصد فریب و بردن مال مردم را داشته باشند وفق موازین قانونی برخورد قاطع و پشیمان کننده خواهد داشت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید