امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
استاندار آذربایجان غربی:

ایجاد اشتغال یک دغدغه جدی است

ایجاد اشتغال یک دغدغه جدی است

 

اقتصاد آینده آذربایجان غربی ) :  استاندار آذربایجان‌غربی با انتقاد از کم کاری مدیریتی در تسهیل جذب سرمایه گذاری گفت: مانع زدایی و تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری در استان باید سرعت بگیرد و این قابل قبول نیست که سرمایه گذاری ماه‌ها در راهرو ادارات سرگردان و بلاتکلیف بماند.

 

محمدمهدی شهریاری در جلسه بررسی موانع پروژه‌های سرمایه گذاری، در واکنش به گلایه برخی سرمایه گذاران از روند کُند فرآیندهای سرمایه گذاری، خطاب به مدیران  اظهار داشت: امروز ایجاد اشتغال یک دغدغه جدی است که همه موظف هستیم با رعایت قوانین بالادستی از جمله حراست از منابع طبیعی و محیط زیست نسبت به تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری و ممانعت از خروج سرمایه ها از استان اقدام کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در این شرایط سخت اقتصادی داخلی و از سوی دیگر فرش قرمزی که دیگر استانها و حتی کشورهای همسایه برای سرمایه گذاران پهن کرده اند، هر گونه کم کاری به بهانه وجود قوانین مزاحم قابل قبول نیست افزود: اگر چه قوانین مزاحم در برخی مواقع در مسیر سرمایه گذاری موجب کُندی فرایند ها می شود اما این دلیل نمی شود مدیران، ریسک پذیر و جسور نبوده و با شناخت دقیق از همه قوانین موجود در امر تسهیل سرمایه گذاری اقدام نکنند.

 

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: تا لحظه ای که مسئولیت داریم باید با جدیت کامل از تولید پشتیبانی کنیم تا فرصت های بیشتری برای اشتغال جوانان فراهم گردد.

 

شهریاری ادامه داد: بهبود محیط کسب و کار و تسهیل و رفع موانع تولید و نیز امنیت سرمایه گذاری جزو شاخص های مثبت اقتصادی استان بشمار می رود و این شاخص ها باید تقویت و زمینه حضور بیش از پیش سرمایه گذاری را موجب شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید