مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز

کاهش 50 درصدی مصرف برق ادارات، با اجرای مانور برق تبریز

کاهش 50 درصدی مصرف برق ادارات، با اجرای مانور برق تبریز

 

 

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  70درصد ادارات شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر کاهش مصرف برق نداشته‌‌اند

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در حاشیه‌ی اجرای رزمایش مدیریت مصرف بهینه‌ی برق (شهید عباسپور) گفت: هدف از اجرای این مانور کاهش 17.5 مگاواتی برق ادارات شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر است.

 

 عادل کاظمی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: براساس مصوبه‌ی هیئت وزیران، در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی و تفاهم‌نامه‌ی بین شرکت توانیر و بسیج، رزمایش مدیریت مصرف بهینه‌ی برق (شهید عباسپور) همزمان با سراسر کشور در برق تبریز نیز برگزار شد.

 

کاظمی با اشاره به اینکه میزان مصرف ادارات حوزه‌ی بهره‌برداری برق تبریز 35 مگاوات است، تصریح کرد: هدف از اجرای این رزمایش، کاهش مصرف انرژی ادارات در طی ساعات اداری به 50 درصد و طی ساعات غیراداری به 90درصد است.

 

وی با بیان اینکه طی دو ماه گذشته ضابطان برق تبریز، مصرف برق ادارات و سازمان‌ها را رصد می‌کنند ولی متاسفانه تنها 30 درصد آنها مصرف خود را کاهش داده‌اند، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این رزمایش 17.5 مگاوات از مصرف برق ادارات با کاهش مصرف آنها و راه‌اندازی مولدهای اضطراری ادارات عملی می‌شود.

 

وی یادآور شد: در طول این مانور 13 اکیپ و 65 نفر از پرسنل برق تبریز به 39 سازمان و اداره‌ مراجعه کردند که 33 سازمان و اداره مولدهای اضطراری خود را به مجموع ظرفیت 15 مگاوات روی مدار آورده و موجب صرفه‌جویی در مصرف برق در ساعات اوج بار شدند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید