نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز :

اگر حادثه مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آمد

اگر حادثه مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آمد

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با بیان این‌که رسانه‌های خارجی و دشمنان به دنبال ناامن‌سازی کشور هستند، گفت: جوانان تحت تاثیر دشمن قرار نگیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به تجمع تعداد معدودی در تبریز در حمایت از خوزستان،اظهار کرد : خطاب به این جوانان، آنهایی که تحت تاثیر و القائات رسانه‌های خارجی قرار گرفتند، اعلام می‌کنم عزیزان شما جوانان این کشور هستید مواظب باشید تحت تاثیر دشمن و رسانه‌های خارجی قرار نگیرد تا بهانه به دستشان بیفتد.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌های خارجی دلشان برای ما نمی‌سوزد، گفت: آذربایجان اتحاد خود را با خوزستان در هشت سال دفاع مقدس با عمل نشان داده است،آذربایجان جان و خون داد تا از مرزهای ایران اسلامی و مردم شجاع و صبور خوزستان حفاظت شود تا اهواز الاحوازیه نشود.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به سالروز صدور فرمان مشروطیت خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حادثه عظیم تاریخی است اما یقینا اگر حادثه مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آمد، بنابراین حادثه مشروطیت خیلی مهم است و این مسئله تا به امروز درست مطرح نشده است.

 

وی با بیان اینکه بعد از ورود اسلام به ایران، حادثه مشروطیت یک حادثه استثنایی است، افزود: مشروطیت اولین بار این فکر را به وجود آورد که مملکت متعلق به مردم است و مردم هم در اینجا حقی دارند.

 

وی با اشاره برگزاری مانور دریایی روسیه خاطرنشان کرد: این مانور با حضور ۵۴ کشتی جنگی از جمله سه ناوچه از ایران، هند و پاکستان و ۴۸ فروند هواپیمای جنگی و چهار هزار نیروی دریایی که در آن شرکت داشتند، برگزار شد و حضور مقتدارنه نیروی دریایی جمهوری اسلامی پیام‌های زیادی دارد.

 

امام جمعه تبریز افزود: بررسی مسیر طولانی دریانوردی که با پیمودن ۱۳هزار مایل دریایی معادل ۲۵ هزار کیلومتر در بدترین فصل سال برای دریا نوردی، رکورد بزرگی محسوب می‌شود؛ نشان از فناوری دریایی ایران است.

 

حجت الاسلام آل‌هاشم گفت: اعزام دو شناور به روسیه تنها حضور نظامی نیست بلکه نماد برقراری پیوند راهبردی با کشور روسیه است؛ روابطی که چندان به مذاق آمریکا و هم‌پیمانش خوش نیامده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید