کد خبر: 299629
۰
۰
نسخه چاپی

میزان رعایت دستورات بهداشتی در کرمانشاه زیر ۳۰ درصد است

ابراهیم شکیبا ظهر امروز در مراسم آغاز واکسیناسیون معلمان کرمانشاهی اظهار کرد: واکسیناسیون معلمان کرمانشاهی از امروز با تزریق ۲ واکسن برکت و سینوفارم در استان کرمانشاه آغاز شده و معلمان با انتخاب خود واکسن را تزریق کنند.

وی افزود: همچنین در سراسر کشور تزریق واکسن کرونا برای افراد ۵۵ ساله آغاز شده و از روزهای آینده برای ۴۵ ساله‌ها نیز تزریق واکسن انجام خواهد گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: واکسن به اندازه کافی در استان کرمانشاه وجود دارد و مردم استان با توجه به گروه‌های سنی اعلام شده برای تزریق واکسن اقدام کنند؛ زیرا تزریق واکسن برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا بسیار مؤثر است.

شکیبا خاطر نشان کرد: موج پنجم کرونا خطرناک‌تر و دارای قدرت سرایت بیشتری است و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم بسیار کاهش پیدا کرده و به زیر ۳۰ درصد رسیده و همین موضوع سبب افزایش تعداد مبتلایان و موارد بستری مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه استفاده از ماسک و تزریق واکسن از موارد اصلی پیشگیری از ابتلاء به کرونا است، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز حضور در تجمعات خانوادگی، عزا و شادی، استفاده از ماسک و واکسیناسیون به پیشگیری از ابتلاء به کرونا کمک می‌کند.

شکیبا تصریح کرد: از ابتدای فرایند واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه بیش از ۳۴۰ هزار انواع واکسن به کادر درمان و گروه‌های سنی مختلف مردم تزریق شده است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید