کد خبر: 301007
۰
۰
نسخه چاپی

خبرنگاران در قبال صداقت وقایع‌نگاری، مسئولیت تام دارند

خبرنگاران در قبال صداقت وقایع‌نگاری، مسئولیت تام دارند
مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد:

خبرنگاران در قبال صداقت وقایع‌نگاری، مسئولیت تام دارند

مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، از تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران در اطلاع‌رسانی صادقانه و دقیق تشکر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، در پیام برات کریمی آمده است:

به نام خداوند جان و خرد


هفدهم مردادماه روز خبرنگار، به زیبایی، تجلی‌گر تلاش‌های عاشقانه و خستگی‌ناپذیر عزیزانی است که با نگاه تیزبین و دقیق خود، تا پای جان در جست‌وجوی حقیقت و پاسداری از مرزهای روشنگری، لحظه‌ای آرام و قرار ندارند. این روز، فرصت مغتنمی برای بازشناسی ارزش‌های خبرنگاران و پاسداشت نقش بی‌بدیل آن‌ها در اعتلای جامعه و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر این عزیزان است. فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره پیشکسوتان فرهیخته و شهیدان عرصه خبر و رسانه به‌ویژه شهید صارمی که در راه تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های کشور و ارائه تصویر صحیح و اطلاع‌رسانی آگاهانه به جامعه از خودگذشتگی کردند، تبیین شود.

خبرنگاران همچنین به عنوان میدان‌داران عرصه شکل‌گیری افکار عمومی، مسئولیتی تام در قبال صداقت و واقع‌نگاری، توسعه کشور، باورها و اعتقادات مردم و ارزش‌ها و اخلاق جامعه دارند و این مهم جز با فهم دقیق مسائل کشور، تسلط به سواد رسانه‌ای، کار رسانه‌ای هوشمندانه و مسئولانه میسر نیست.

خداوند بزرگ را شاکرم که خانواده بانک ارزش‌آفرین دی افتخار دارد از همراهی و تعامل سازنده خبرنگارانی فهیم، مسؤولیت‌پذیر، ارزش‌گرا و حقیقت‌جو برخوردار باشد. اهالی رسانه عضو مهمی از خانواده ما هستند و امروز نسبت به توسعه ارتباطات دوسویه با رسانه‌ها و این عزیزان، مصمم‌تر هستیم.

با تبریک هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در انعکاس دقیق اخبار و رویدادها و خدمات بانک دی که تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی ذی‌نفعان و مشتریان عزیز را به ارمغان می‌آورد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

تاریخ این سرزمین همواره بر جاودانگی تلاشگران عرصه رسانه گواهی خواهد داد و فرزندان این آب و خاک، مجاهدت‌های مدافعان عرصه ارتباطات را در این شرایط سخت فراموش نخواهند کرد.


اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید