کد خبر: 301461
۰
۰
نسخه چاپی

واگذاری صدر فولاد به سرمایه‌گذار جدید/ طرح توسعه اجرا می‌شود

مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه تعطیل شده صدر فولاد در شهرستان چگنی اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته در این رابطه و موافقت مالک قبلی کارخانه، مقرر شده که این کارخانه به سرمایه گذار جدید واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه تاکید شده که سرویس و راه اندازی تولید این کارخانه از هفته آینده در دستور کار سرمایه گذار جدید قرار بگیرد تصریح کرد: همچنین پیگیری توسعه شرکت صدر فولاد طبق مجوز صادره، اقدام برای اخذ مجوز جدید، فراهم ساختن لوازم توسعه شرکت و اخذ مجوز از اداره صمت استان برای تولید ۲.۵ میلیون تن انواع ورق به خصوص ورق خودرو توسط سرمایه گذار جدید از دیگر موارد مورد تاکید بوده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقرر شده که همه بدهی‌های کارخانه و مطالبات طلبکاران از سوی سرمایه گذار جدید پرداخت شود افزود: امید است با راه اندازی و توسعه کارخانه در آینده شاهد ایجاد صدها مورد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم باشیم.

بنا بر این گزارش، کارخانه «صدر فولاد» با مساحت ۳۵ هکتار، سالانه شش هزار تن فولاد تولید می‌کرد که در سال ۹۶ به دلایلی، خط تولید آن متوقف شد و حدود ۲۴۰ کارگر آن نیز از کار بیکار شدند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید