کد خبر: 301462
۰
۰
نسخه چاپی

راه اندازی مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در انزلی

مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی توسط سپاه ناحیه انزلی و با نظارت شبکه بهداشت و درمان این شهر ساحلی راه اندازی شد.

با توجه به درگیری بیش از ۷۰ درصد از بخش‌های بیمارستانی شهرستان انزلی با بیماران کرونایی و بر اساس مصوبه جلسه ستاد کرونا انزلی مرکز درمان سرپایی بیماران کووید ۱۹ توسط سپاه ناحیه انزلی با نظارت شبکه بهداشت و درمان این شهر ساحلی با ۲۵ تخت در سالن ورزشی که در اختیار سپاه انزلی بود راه اندازی و آماده بهره برداری شد.

مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی انزلی به منظور درمان بیماران شناور راه اندازی شده تا از فشار کاری کادر درمان بیمارستان کاسته و بیماران شناور با مراجعه به این مرکز درمان سرپایی طی یک تا ۲ ساعت دوز دارویی خود را دریافت کرده و در منازل خوبش روند درمان را ادامه دهند.

گفتنی است؛ در حال حاضر این مرکز ۲۵ تخت فعال دارد و تجهیز آن توسط ناوگان شمال نیروی دریایی و منطقه آزاد انزلی صورت گرفته و مطابق گنجایش سالن، قابلیت افزایش تا ۳۵ تخت را دارد و مانند کلینیک‌های پزشکی مجهز به پزشک عمومی، تکنسین بیهوشی و پرستار خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ این اقدام در راستای دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران به نواحی مقاومت شهرستان‌ها مبنی بر اقدام عملیاتی و کمک به کادر درمان در خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف ایران در ایام پیک کرونا بوده است.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید