کد خبر: 301558
۰
۰
نسخه چاپی

بروز مشکل برای کارخانجات شالیکوبی با قطع برق

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اظهار کرد: امام حسین (ع) با نثار جان خود در را خدا تلاش کرد تا بندگان خدا از گمراهی نجات یابند.

وی به جهالت مردم در زمان امام حسین (ع) اشاره و با بیان اینکه ایشان برای آگاهی و اصلاح مردم قیام کردند، گفت: جبهه جهالت که در مقابل امام حسین (ع) قرار گرفت به فریب خورده دنیا و ظواهر آن شد.

امام جمعه رشت در ادامه با تأکید بر اینکه باید جاهلان و یزیدیان زمان خود را بشناسیم، اضافه کرد: هر عصر یزید زمان خود را دارد امروز نیز شاهد هستیم عده‌ای در جبهه جهل و نادانی و نفاق در برابر اسلام و مسلمانان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، افزود: امروز جایگاه و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان به گونه‌ای است که مایه مباهات جبهه مقاومت است البته کاستی‌هایی نیز در حوزه اقتصادی وجود دارد که باید با رفع موانع به جایگاه بالاتری دست یابیم.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا در حوزه اقتصاد و فرهنگ ارتقا یافته و در جایگاه بالاتری قرار بگیریم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها راهکارهای توسعه اقتصادی و رشد فرهنگی را بیان کرده‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اتکا به توان داخلی و بهره گیری از توانمندی و نیروهای جوان از موارد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، اضافه کرد: دولت سیزدهم باید اولویت کاری خود را بر روی خدمت به مردم و رفع مشکلات بگذارید.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم باید توصیه‌های رهبری را مورد توجه قرار داده و به آن عمل کند، افزود: امروز دشمن به دنبال محروم کردن ایران از حق قانونی آن هستید لذا باید با بصیرت و ولایت مداری در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

وی به عکس سفرای انگلیس و روسیه اشاره و اظهار کرد: انگلیس با رفتارهای موذیانه خود بارها نشان داده که به دنبال رسیدن به منافع خود در ایران است و ملت ایران نیز به ویژه در سال‌های اخیر به این اهداف پلید آگاه شده‌اند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سفیر روسیه باید از ملت ایران عذرخواهی کند، گفت: کشورها باید مراقب باشند که در دام کشورهایی همانند انگلیس نیافتند.

وی با اشاره به قطعی‌های مکرر برق طی روزهای گذشته و گلایه مردم از این وضعیت، اظهار کرد: با توجه به زمان برداشت محصول برنج و فعالیت کارخانجات شالی‌کوبی متولیان برق باید در این زمینه مراقبت‌های لازم را انجام بدهند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه با قطع برق مردم در زمینه آب نیز با مشکل مواجه می‌شوند، گفت: مسئولان و متولیان هر دو بخش باید تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید