کد خبر: 301559
۰
۰
نسخه چاپی

۲۰میلیاردتومان برای اجرای طرحهای آبرسانی به عشایر استان هزینه شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز فضل الله آذرفر ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کار مطالعاتی اجرای شش طرح دیگر نیز در حوزه تأمین آب شرب عشایر در سال ۱۴۰۰ انجام شده است.

وی با بیان اینکه پنج طرح بزرگ آب شرب پایدار برای عشایر استان بین ۷۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت کاری داشته است، گفت: طرح آبرسانی به شرق گچساران، از جمله این طرح‌های مهم بوده که ۷۰ درصد پیشرفت کاری دارد و ظرف چهار ماه آینده تکمیل می‌شود.

آذرفر افزود: همچنین طرح آبرسانی به «کیمه و دواخور زیلایی» یکی دیگر از این طرح‌ها بوده که با اعتبار شش میلیارد تومان اجرایی شده و با اجرای این طرح، عشایر این منطقه پس از ۴۰ سال از آب پایدار سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی طرح آبرسانی به پشت کوه بهمئی را از دیگر طرح‌های آبرسانی به عشایر عنوان کرد و گفت: این طرح ۹۰ درصد پیشرفت کاری داشته و با اعتبار ۹ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

آذرفر افزود: دو طرح دیگر نیز شامل آبرسانی به «شبلیز» و «دلی اک آبریز» در کهگیلویه بوده که عملیات اجرایی آن‌ها تمام شده و طرح آبرسانی به شبلیز نیز با اعتبار سه میلیارد تومان، وارد فاز اجرایی شده و طرح آبرسانی «دلی اک آبریز» در کهگیلویه نیز با اعتبار چهار میلیارد تومان تکمیل و به زودی افتتاح می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید