کد خبر: 301675
۰
۰
نسخه چاپی

توان اجرایی و مدیریتی اوجی در نفت ثابت شده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از نشریه مشعل، حسن رزمیان مقدم با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نفت از مدیران باسابقه و دارای تجربه سال‌ها فعالیت در صنعت نفت است، گفت: آقای اوجی را باتجربه و توانمند می‌دانم، همچنین بسیاری از دوستان مطلع از حضور ایشان برای تصدی پست وزارت نفت استقبال کردند.

وی افزود: اوجی با توجه به تجربه‌های موفقیت‌آمیزش در بخش‌های مختلف صنعت نفت و عهده‌دار بودن سمت مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، گزینه مناسبی در میان فهرست معرفی شده از سوی رئیس‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی است.

نماینده درگز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نفت، در چند دوره به‌عنوان مدیر نمونه وزارت نفت انتخاب شده است که مجموع این موارد بر توان اجرایی و مدیریتی ایشان صحه می‌گذارد.  

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی عنوان کرد: تا جایی که شنیده‌ام، از معرفی و حضور اوجی به‌عنوان وزیر نفت استقبال شده است، تجربه وزیران پیشین نشانگر آن است که مدیرانی که از بدنه صنعت نفت و کارکنان این مجموعه بوده‌اند کارنامه مناسبی از خود بر جا گذاشته‌ان، نظر بنده این است که اوجی نیز از وزیرانی است که در این عرصه موفق خواهد بود.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید