کد خبر: 301856
۰
۰
نسخه چاپی

۶۰۰ تخت به بیماران کرونایی در زنجان اختصاص یافته است

به گزارش اقتصادآینده نیوز پرویز قزلباش ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: تا کنون بیش از ۲۹۰ هزار دوز واکسن به زنجانی‌ها تزریق شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان زنجان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۵۲ درصد رسیده است، اظهار کرد: این میزان کافی نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اگر بیمار با رضایت خود به بیمارستان غیر دولتی انتقال نشود، تخلف است اگر چه کرونا مشکلاتی در این زمینه به وجود آورده است.

قزلباش با بیان اینکه مشکلی برای بیماران نیازمند آی سی یو نیست، تاکید کرد: اما ادامه این روند به نظر می‌رسد با مشکل جدی در این زمینه مواجه شویم.

وی ابراز داشت: ۲۳۰ هزار دوز از این تعداد در نوبت اول و ۶۰ هزار دوز در نوبت دوم بوده و واکسیناسیون در حال حاضر ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: پوشش واکسیناسیون شهرستان‌ها و شهرهای استان به صورت رنگ بندی شده و در جلسات ارائه می‌شود تا مسئولان با توجه به رنگ مناطق تدابیر لازم را اتخاذ کنند و باید واکسیناسیون به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شود.

قزلباش گفت: اکثر گروه‌های سنی در استان بالای ۸۰ درصد واکسینه شدند اما برنامه ما رسیدن این عدد به بالای ۹۰ درصد است.

وی با بیان اینکه ابتلا به کرونا در استان زنجان روند صعودی دارد، تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ تخت به بیماران کرونایی در استان زنجان اختصاص یافته و در روزهای آینده با مشکل بر می‌خوریم.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5282049/۶۰۰-تخت-به-بیماران-کرونایی-در-زنجان-اختصاص-یافته-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید