کد خبر: 301889
۰
۰
نسخه چاپی

گیتی پسند ۶ - فرش آرا صفر/غرش عباسی ضامن اولین برد فصل

به گزارش اقتصادآینده نیوز تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از شکست در هفته دوم لیگ برتر فوتسال، موفق شد مهمان خود فرش آرا مشهد را با نتیجه ۶ بر صفر شکست دهد.

در بازی هفته سوم لیگ برتر فوتسال که در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد، گیتی پسند اصفهان با علی اصغر حسین زاده، بهزاد سید رسولی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، سعید احمد عباسی، علیرضا وفایی، میثم خیام، طاها مرتضوی، مهدی مهدی خانی، مسعود یوسفی، میثم برمشوری، فرید نادری و سرمربیگری محمد کشاورز به میدان آمد.

همچنین محمدعلی نیکنام، سینا اسدی، هاشم فرج زاده، حامد عبداللهی، مهرداد قنبرزاده، سعید سروری، سینا ممبینی، محمدرضا رحمان نیا، معین افشار، علی رحیمی، اکبر کاظمی، امیرحسین داوودی با سرمربیگری مجید مرتضایی برای فرش آرای مشهد بازی کردند.

در این دیدار که داوری آن را مجید فراهانی، محمد جواد احتشام، بهنام نبی پور، سید مجید کرمی برعهده داشتند، گیتی پسند بازی را با قدرت شروع کرد و در همان اوایل بازی دو بار تیرک فرش آرا را نیز به لرزه در آورد و موقعیت‌های متعددی را روی دروازه این تیم ایجاد کرد.

رفته رفته بازی متعادل‌تر شد و فرش آرا نیز موفق شد موقعیت‌هایی را روی ضد حملات بر روی دروازه گیتی پسند ایجاد کند اما سرانجام این تیم اصفهانی بود که موفق شد در همان نیمه اول حساب کار را به سود خود کند.

نیمه دوم با گل غافلگیرانه گیتی پسند آغاز شد تا بار دیگر فرش آرا دست به حملات پر تعداد روی دروازه حریف بزند؛ گل گیتی پسند باعث شد تا نیمه دوم با ریتم تندتری پیگیری شود، در حالی که فرش آرا برای زدن گل‌های تساوی تلاش می‌کرد احمد عباسی با زدن چهار گل در ادامه بازی شکست سنگینی را برای فرش آرا رقم زد.

در این بازی مهدی مهدی خانی در دقیقه ۱۷ با نفوذ از سمت چپ دفاع فرش آرا و یک و دو با احمد عباسی با ضربه‌ای محکم دروازه فرش آرا را باز کرد.

سپس فرهاد توکلی در موقعیت خوب روی دروازه فرش آرا احمد عباسی را صاحب توپ کرد تا عباسی با ضربه‌ای محکم دروازه تیم مشهدی را برای دومین بار باز کند، در ادامه در دقیقه ۳۳، علی اصغر حسن زاده با دروازه‌بان فرش آرا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پاس او به عباسی منجر به گل سوم گیتی پسند شد.

احمد عباسی در دقیقه ۳۷ روی توپ بلوکه شده از دفاع فرش آرا عباسی با ضربه‌ای محکم اختلاف را به چهار گل افزایش داد و در دقیقه ۳۸ نیز در حالی که بازیکنان فرش آرا انگیزه چندانی برای ادامه مسابقه نداشتند عباسی روی غفلت مدافعان گل چهارم خود را به ثمر رساند.

همچنین در دقیقه ۳۹ نفوذ عباسی از سمت راست با شوت سرکش او همراه بود که تبدیل به گل ششم گیتی پسند شد.

این دیدار حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت:

*محمد کشاورز به دور از دوران بازی با کت و شلواری رسمی به عنوان سرمربی گیتی پسند مشغول کار بود.

*علی اصغر حسن زاده که دورانی با محمد کشاورز همبازی بود به عنوان کاپیتان در تیم تحت هدایت او مشغول کار است.

*فرهاد توکلی درگیری نسبتاً جدی با بازیکنان فرش آرا داشت که منجر به گرفتن کارت زرد توسط او شد.

* کادرفنی و بازیکنان گیتی پسند در مقاطع مختلف اعتراضات شدیدی به داوری داشتند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید