کد خبر: 301966
۰
۰
نسخه چاپی

اولویت شهرداری ساوه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

احمد حاج امینی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری ساوه در دوره پنجم علی‌رغم مشکلات مالی و بحران‌های متعدد در پیشگاه مردم سربلند بوده و اعتماد مجدد مردم به اعضای شورای پنجم گواه این مدعا است. مردم با اعتماد مجدد به اعضای شورای پنجم و انتخاب دوباره آنان نشان دادند که از عملکرد شورای پنجم و شهردار رضایت نسبی دارند.

وی ادامه داد: امروز فصل جدیدی با فعالیت‌های نو در مدیریت شهری ساوه به یاری خداوند و با همت و همدلی شما مدیران و نیروهای شهرداری آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه رمز موفقیت هر جامعه همدلی، اتحاد و همبستگی است، انشاالله در دوره ششم با همدلی و تلاش بتوانیم در پایان دوره در پیشگاه خداوند و مردم و سربلند باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه افزود: از طرف مردم و اعضای شورای اسلامی شهر از تلاش‌های چهارساله مدیریت شهری دوره پنجم به ویژه شهردار محترم که برای توسعه و آبادانی شهر زحمات زیادی را متحمل شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

حاج امینی در خصوص انتخاب شهردار نیز گفت: شورای اسلامی شهر یک ماه فرصت دارد تا شهردار را معرفی کند و در این مدت اعضای شورای شهر آقای اصدق را به عنوان سرپرست انتخاب کردند تا کارهای شهرداری معطل نماند. برای ایشان آرزوی توفیق داریم و از مدیران و نیروهای شهرداری درخواست همکاری لازم را با ایشان داریم.

وی یادآور شد: ما به دنبال شهرداری متناسب با جایگاه و شأن شهر ساوه هستیم که بتواند با توجه به بحران مالی و وضعیت اقتصادی کشور، تلاش کند و شهر را با شرایط موجود را مدیریت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه با اشاره به اینکه پروژه جدیدی در شهر ساوه آغاز نمی‌شود، تأکید کرد: با توجه به وضعیت مالی شهرداری ضرورتی ندارد طرح جدیدی آغاز شود بلکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، پرداخت حقوق و دستمزد کارگران و نیروهای شهرداری، تسریع در روند تکمیل پیاده راه باید در اولویت شهرداری ساوه قرار گیرد.

حاج امینی تصریح کرد: یکی از عواملی که موجب شد شهرداری در دوره پنجم بخشی از بحران‌های مالی را پوشش دهد درآمد حاصل از توافقات با مالکین بزرگ بود بر همین اساس بنده توصیه می‌کنم همچنان انجام توافق با مالکان بزرگ را در دستور کار و برنامه قرار دهیم تا بتوانیم بخشی از کسری بودجه شهرداری را تأمین کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید