کد خبر: 301974
۰
۰
نسخه چاپی

هرکوچه شهید یک حسینیه خلأ عدم برگزاری هیئت‌ عزاداری را پر کرد

مهدی محمدخانی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اجرای طرح «هر کوچه شهید یک حسینیه» در استان قزوین اظهار کرد: طرح هر کوچه یک حسینیه بار اول در استان زنجان کلید خورد و با توجه به کیفیت و زیبایی این طرح استان قزوین نیز با شیوع ویروس کرونا میزبان طرح «هر کوچه شهید یک حسینیه» شد.

دبیر اجرایی طرح «هر کوچه شهید یک حسینیه» اذعان کرد: اگرچه به ظاهر شیوع ویروس کرونا سبب کمرنگ‌شدن فعالیت هیئت و حسینیه‌ها شد اما در واقع اجرای این طرح در کوچه‌ها طیف مختلف و گسترده‌ای از مردم را مهمان مجلس اباعبدالله کرد.

وی گفت: برگزاری طرح هر کوچه شهید یک حسینیه ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حضور خانواده شهدا به عنوان بانیان این مراسم سبب شد تا مردم در کنار شهدا و به نیابت از شهدا در مراسم عزای حسینی حاضر شوند.

محمدخانی‌ها با اشاره به استقبال گسترده مردم تصریح کرد: استقبال گسترده مردم از طرح هر کوچه شهید یک حسینیه حتی در مناطق شمالی استان سبب شد تا این طرح در دهه‌ی دوم به دفعات کمتر و در اعیاد نیز اجرایی شود.

وی در پایان گفت: در سال جاری علاوه بر خانواده شهدا ۸ سال دفاع مقدس خانواده شهدای مدافع حرم نیز میزبان این طرح شدند و با این فرایند فضای شهر به طور ویژه‌تری میزبان عزای حسینی شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید